Olen joskus imenyt kaverin kalua mutten loppuun asti.Onko vaarallista ottaa lasti suuhun ja vaikka sylkeä pois niin kuin minua imeneet ovat tehneet.Himottaa imeminen suunnattomasti nykyään täällä P-Hämeessä jossa asun ja haluaisin tietää edellä mainitun asian
Imuttaa vietävästi
lahtirunk
18504
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 18
Vanhimmat
Olen koko ikäni vetänyt flenaa kyrvistä, ei sen parempaa.
Ei siinä mitään vaarallista ole, jos on siisti kaveri jota pääsee imuttaan.
Anna mennä vaan, omakin muna kasvaa sillä, kun saa toisen flenua.
Itsellä jo melkoinen kyrpä, väliin imettävätkin haluavat itse imeä sitä.
En ole koskaan kokeillut, mutta haluaisin kokeilla
Imeminen on kihotavaa ja jos nielee syöksyn heti se ei edes paljon maistu.
Olen myös imenyt usean miehen kyrpiä vuosien varrella, on niin ihanaa kun on kyrpä suussa polvillaan toisen edessä ja toinen hiljalleen nussii suihin, sperma on kaiken "vaivan" palkka ja on suurinta herkkua jota miehenä tiedän, silti elän hetsku suhteessa ja pidän itseäni suht normi äijänä hmmm?
lisäys edellisiin viestiini.Haluaisin heti imeä mutta tuntuu että heti laukean itse niin kiihottunut olen vissiin pitää runkata mutta sitten menee osaksi halut 1/2 tunniksi.
Runkkaa ittes ensin tai imetä, sen jälkeen imemään toisen mulkkua, kyllä siihen tottuu vaikka vähän halut lopahtaakin kun on itse lauennut ensin, mutta kun saa kaverin kyrvän suuhunsa, niin kummasti kiima hoitaa halut takaisin nopeasti, ja huomaat että oma kyrpä pian uudelleen seisokissa, ja sitt saakin vuorostaan imettää jo tosi pitkään.
Sperma on hyvää, kun sitä hetken makustelee suussaan ennen nielaisua, pois sylkäistä ei kannata koskaan.
Kiihottavia juttuja,itse ottanut vain itseltä lastit suihin.Alkanut kiihottaa,miltä tuntus ottaa toiselta mieheltä,lastit suuhun ja naamalle.Itse olen runsas spermanen,naisenikin aina haluu suudella,kun on ottanut lastin suihin.
No jos sua kiinnostais kokeilla niin kertoisitko kuinka pitkä matka sulla olis Tampereelle? Jos nähtäis vaikka suunnilleen tre-pori puolivälissä?
Mulla olis tila-auto missä mahtuis touhuaan niin ei tarvis ulkona kylmässä värjötellä...
Lisäsin tän jo tonne toiseenkin ketjuun...
Oletko minkä ikäinen ja kokoinen?
Kalun koko nyt oli jo nimimerkistä aavistettavissa...
Mä olisin 183/93/15, en lihava enkä laiha...
Haluaisitko ihan tampereelta seuraa? Täällä vois olla 33 vuotias mies kiinnostunut seurasta
Kyllä vaan kiinnostaisi!
Kertoisitko hieman lisää itsestäsi?
Minkä kokoinen olet? Ihan siis sinä ja toki kalun kokokin kiinnostaa...
Kokemusta ennestään?
Missäpäin Tamperetta?
Haen toista kokematonta mutta kiitos kuitenkin...
Mulla matkaa lahti-tre 135 km.Kiihottaa vietävästi tuo asunto-auto
täällä ois yks kokematon äijä Tampereelta...
Tosi halukas ukm. Vittua ei enää tule, joten kyrpä on alkanut kiinnostaa.
Minulla oli vuosia himot ja halut ottaa toiselta suihin. Monta kertaa kokeilin mutta jänistin. Lopulta kun kokeilin niin kun sain toisen munan suuhuni himot ja halut katosi kokonaan. Fantasioin ottavan toisen spermat suuhuni ja kasvoilleni mutta sitten en kyennytkään. Tämän jälkeen minulla ei ole enää ollut mitään haluja seksiin miehen kanssa. Itseltäni kyllä ota spermat suuhuni kerran viikossa.
Munan saaminen peppuun oli kiihottavaa. Miestä en halua enää siihen vaan tykkään kun nainen panee minua joko straponilla tai dildolla.
Sanon sen että kannattaa kokeilla eri asioita. Mulla oli nuoruudessa niin paljon mahdollisuuksia kokeilla kaikkia seksiasioita mutta olin ujo ja se kaivelee vieläkin. Elämässä ei ole kyse siitä onko hetero homo trans vai mitä vaan sitä kuinka paljon elämässä kerkiää kokea eri asioita. Kyse on itsensä löytämisestä ja eläen sen mukaisesti välittämättä mitä muut ajattelee. Ihmiset keskittyvät enemmän toisten tuomitsemiseen kuin olemaan sitä mitä voisivat olla.
säälittävää maailman lopun eläin...
Onhan se aiheuttaa riippuvuutta,enkä nyt tarkota kullia siis riippuvuutta!