Venäjä eli Putin jatkaa Aleppon pommituksia, ilmiselvänä päämääränä jyrätä maan tasalle kaupunki niiltä osin joka ei ole Assadin hallussa. Alueella on noin 100 000 lasta jotka aiotaan tappaa, aikuisia kukaan ei taida edes laskea. Tähänastinen uhrimäärä on hirvittävä ja kärsimysten summa astronominen. Venäjä estää asian käsittelyn YK:ssa ja kiristää, uhkailee ja politikoi kaikin keinoin jotta kukaan ei asiaan puuttuisi. Entä seuraavaksi? Joku toinen kaupunki Syyriassa joutuu saman sotajyrän alle ja väestö tuhotaan.
Putin kuvittelee että tästäkin kolttosesta hän selviää kuin ei mitään. Tähänastisista sotaretkistä 20 vuoden aikana hän ei ole vielä joutunut vastuuseen. Vastuunoton hetki lähestyy vääjäämättä; se tulee kun hän sitä vähiten odottaa. Sillä aikaa ihmiskunta kärsii yhden ihmisen takia.
Näistä häpeällisistä sotarikoksista tulee olemaan monenlaisia seurauksia jälkeenpäin kaikille, sekä Syyrialaisille, Venäläisille että myös Eurooppalaisille. Eivätkä ne ole mieluisia kellekään, paitsi sotateollisuudelle.
Syyriasta seurauksia
4
<50
Vastaukset
Ainuttakaan todistetta Venäjän pommituksista Aleppossa ei ole näkynyt missään. Lännen tiedotusvälineiden propagandakoneisto on se, joka syytää näitä väitteitä jatkuvasti. Lännen tukemien terroristijärjestöjen iskut käännetään Venäjän tekemisiksi. Sensuurin avulla taas pidetään huoli siitä, ettei Venäjän mielipide pääse länsimaisten ihmisten tietoisuuteen. Suomessa ei ole sananvapautta.
- entinen_sotilas
TÄMÄ PIETARIN KIRKKAIN LAMPPU VOISI JO VETÄYTYÄ TAKAISIN TROLLITEHTAAN KELLARIIN.
- VoihanVWenäjä
Venäjä on tänään ehdottanut että YK tutkii mahdolliset sotarikokset Syyriassa. Todennäköisesti "hieman"parempi vaihtoehto kuin että me suomalaiset alamme niitä tuomaroimaan. Lopputulos voi olla aikamoinen sekasotku.
Pieni huomautus kaikille kirkasotsaisille että mikäli Syyriassa puhutaan sotarikoksista ,niin siellähän sitten niitä rikollisia löytyykin joka ainoassa osapuolessa hyvin suurella todennäköisyydellä , ei pelkästään ulkopolitiikkaan laajalti perehtyneen pääministeri Sipilän kuvittelemissa venäläisissä ja heidän tukemissaan al Assadin joukoissa, minkä voisi päätellä Suomen ulkopolitiikan johdon tämän päiväisestä ulostulosta julkilausuman muodosta.
Kukahan poliitikko ( muu kuin Sipilä ) haluaa ihan tosissaan aloittaa puolueettomat tutkimukset siitä että kuka on tehnyt ja mitä sotarikoksia Syyrian sisällissodan aikana ja kukahan kuvittelee että näissä tutkimuksissä päästäisiin todellisiin lopputuloksiin ?Tämänpä haluankin nähdä.- foreignpolicy
On normaalia, että sotien jälkeen ryhdytään tutkimaan sotarikoksia ja mahd. syylliset haastetaan sotarikostuomioistuimeen. Esim. YK asettaa riippumattomien asiantuntijoiden ryhmän tutkimaan asioita. Tutkimuksia tehdään paikan päällä haastattelemalla useita tahoja ja myös riippumattomia sotilasasiantuntijoita. Suomi on aina äänestänyt tällaisten selvitysten puolesta. Ihan sama mikä presidentin, pääministerin tai ulkoministerin nimi tai puoluekanta on ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113627
- 663277
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832561
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716