Tein koti huume testin. Kaikki muut olivat selvästi negatiivisia. Mutta thc kohdassa oli negatiivisen viiva selvästi haaleampi mutta näkyi. Onko mahdollistä että thc näkyy vielä lääkärin vastaanotossa.
Olen polttanut säännöllisesti 6 vuotta melkein päivittäin satunnaisia taukoja on ollut mutta todella harvoin.
Minulla on 3 päivää aikaa soittaa työterveyslääkäriin. Mitä tekisitte minun kengissäni?
Onko järkevää hakea esim. Kyypakkaus?
Selfcheck koti huumetesti
Kusessa2
5
272
Vastaukset
- MlKKE69
Ei kannata lopettaa polttelua. Juo sitruunamehua koko päivä ennen testausta ja syö salmiakkia kunnes rupeaa ällöttää.
Sitten vaan kuset seulat puhtaaksi ja siinä se.- Kusessa
Kuinka ei tarvitse lopettaa?
Kusessa pitkän ajan käytön jälkeen näkyy 1-2 kk thc.
Oletko monta vuotta polttanut ennen seuloohin menenmistä
- oiuoiuoi
Onko sinua pistänyt käärme?
- zrtyu78
sanot suoraan että olet huumeriippuvainen ja haet hoitoon. ei siinä muuta ole tehtävissä
- Kikiinik
No miten kannabisriippuvuutta voidaan hoitaa kun kyseessä ei ole mikään oikea riippuvuus? Samalla tavalla kuin älypuhelinriippuvaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849