Miten saan fillarin pois järvestä??? Syttyi palamaan ja sammutettiin viskaamalla järveen... nyt olisi tarvetta fillarille kun pitäis saada lisää juomaa. :)
Fillari järvessä
11
218
Vastaukset
- köpii
vittu pojat lähetää onkimaa
- Alkomahöol89
Asia saletti ku moskovan baletti
- Filsu666
Voehan perseenreikä sentää poijjaat
- Pillukotka
Vittu lähettäkää venäjäm ydinoksennus sukellus sukkula ja hakekaa se fillari sielt suosta
- saarenmaa6
Jaaha nyt on paha sanoo mitä pitää tehdä olisko vaikka munasilteen perään.
- Alkkomahöol899
Kaikkia kokeiltu mutta ykös ei oopa saatu, nut pojjaat niitä ehsotuksii mitsen ton fiugen sais tuolt ykös aas markwttiki kiinni ja kaikki menee päi persertä paitti kyrpa
- persemeisseli666
saatana homot nyt haetaa se fiuge
- hämmentynytgrillaaja
mitä vittua tämä on ei saatana
- hauhonseriffi
koskase fiuge haetaa
- pajallatavataan
noniin saatana pitkän ja tuskallisen kalastamisen jälkeen pyörä on taas kuivalla maalla, mutta mutta sisä kumi paskana millä sen voisi paikata pitäs oikeesti päästä hakee lisää kaljaa. auttaako karhun peräsuoli lahdattii semmonen eikä keksitä muuta käyttöä perseelle kuin pyörän kumin korjaus
- perkeleenesikuva
mitä vittua on tämä sadistinen paska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724- 77715