KOKO EUROOPPA TUHOUTUU

Itsenäisyystakaisin

ISLAMI-INVAASION TAKIA.
BRITIT JÄTTIVÄT UPPOAVAN LAIVAN, EU:n
KOSKA SE EI KYKENE RATKAISEMAAN TÄTÄ
INVAASIO-ONGELMAA.
PIENI SUOMI EI SAA OLLA EU:n TALUTUSNUORASSA.
MIKSI ANNETTIIN MILJOONIEN ISLAMILAISTEN
TULLA EUROOPPAAN NOIN VAIN?
MERKEL KUTSUI. SIPILÄ KUTSUI.
EUROOPPA EI VOI OLLA MAAILMAN PELASTAJA!
MIKSI MATUT EIVÄT OSTA LENTOLIPPUA KIINAAN
TAI AUSTRALIAAN TAI AMERIKKAAN?
RIKAS JAPANI OTTI ALLE 20 MATUA!

14

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skdjskjd

      Siksi koska kun maa heikentyy niin se on helpompi vallata. Osavaltiota pukkaa. Ellei kansa nouse.

    • AlkuPeräisKansanPuolesta

      Japani haluaa maansa pysyvän alkuperäisenä ja kulttuuriltaan japanilaisena.

      Kukaan ei ole tietääkseni haukkunut japanilaisia rasisteiksi. Suomessa huudetaan kurkku suorana, jos sanoo saman, eli Suomi halutaan pitää suomalaisena ja suomalainen kulttuuri ja geeniperimä säilyttää.

      Muutenkin hämmästyttää joidenkin ihmisten ilmaisema toive Suomen monikulttuurisuudesta.

      Jos on niin, että kansan enemmistö ei halua monikulttuurisuutta enenevässä määrin, MIKSI sen enemmistön pitäisi alkaa toteuttaa vähemmistön haluja?

      Vastatkoon, ken pystyy.

      Ellei kukaan pysty antamaan järkevää vastausta, ehdotan taas kerran ihan vakavalla mielellä, että Suomi jaetaan kahtia.

      Ehkä yhteiskuntarauha saadaan sillä tavoin palautettua. Palstakirjoituksista päätellen kielteiset kannat molemmin puolin ovat liian syvällä poistettaviksi.

      Itse en ainakaan halua kulmilleni MINKÄÄNNÄKÖISTÄ monikulttuurisuutta. Onneksi asun kunnassa, jossa on päätetty että kunnan taloudellisen tilanteen vuoksi pakolaisia ei oteta, siispä ei myöskään laittomia hiippareita.

      Mutta kuka tietää, millainen tilanne on huomenna tai ensi vuonna. Siksi Suomeen omat alueet niille, jotka eivät tätä nykyistä kehitystä halua eivätkä hyväksy. Rajat ja rajavartijat väliin.

    • maahantunkeutujatulos

      Hyviä kysymyksiä. Kaikki.
      Miksi Eurooppa? Miksi juuri me?

      En tahdo enää olla EU:ssa.

      • NäinSeOnNähtävä

        Minä en halunnut alunperinkään.

        Ystäväni sanoin: maailman ei tarvitse tulla meille, minä voin mennä käymään maailmalla niin halutessani. KÄYMÄÄN. Aika osuvasti sanottu.


    • Kökköne

      Itsekin mietin jo muuttoa Viroon, Puolaan tai Unkariin, mutta vaikka ne maat säilyisivätkin eurooppalaisina, niin pelottaa miten muiden maiden käy kun muslimit täyttävät ne.

      Suomi on tietenkin kaikkein rakkain. Miksi päättäjämme hylkäsivät sen?!

      • lopun_alku

        Merkel ja EU.


    • tuhon_oma

      Vuonna 2025 Saksassa syntyvistä lapsista 75% on muslimeita.
      Vuonna 2040 Ruotsissa on muslimienemmistö.Tätä ennen monessa
      muussa euroopan maassa muslimit ovat ottaneet vallan mm.Hollannissa.
      Tätä ei voi enää pysäyttää ,voi vain koittaa hidastaa.Kaikkeen tähän
      euroopan tuhoamiseen on syynä vain Saksalaisten rajat auki toiminta,
      jolla he halusivat hyvittää juutalaisille aiheuttamansa kärsimyksen.
      Saksalaiset eivät ymmärtäneet tekojensa seurauksia ja nyt on jo
      liian myöhäistä koska maataan ei saa enää puolustaa.

      • Houhouhouhou

        Hollannissa jo nyt 50% vastasyntyneistä on muslimeja.


    • ählyt ei voita kuitenkaan! niin kauan kuin kälättävät islam islammii - harvinaisen typeriä hiekkoja kun pääsevät euroopan ilmaiseen täyshoitoon niin silti pitää kiukutella, raiskata ja varastaa. "kun se kuraani kehottaa". vitun dajjut kehitysmaalaiset. äääh

      • Westerworld

        Niin onkin.


    • Mittatäys

      Täällä on väsynyttä porukkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe