Minkä kokoista kyrpää runkkaat, saa valehdellakkin.
Itse runkkaan 14 pitkää ja 13 ympärys.
Runkkari kun olen, olen runkannut jo 45vuotta.
Mitat mitä runkkaat
15
224
Vastaukset
- sisäsuomi
P15 y13 joka päivä tulee hiplattua, en toki lennätä aina.
- teinikyrpä
On teillä kalut, jos omaani vertaan, ensinnäkin ohut nuihin verraten ja pituutta tuo pinnien 10 cm, ei varmaankaan naisiin asiaa tuolla, harmitta 😩
Mulla pituus 16 ja 13 ympärys
- mike39
Jotain 13cm pitkä ja 11cm paksu. Pienihän tuo on
- isoko
Hetki sitten oli liki 20 cm mutta nyt ihan pieni kun roiskautti spermat ulos.viimeisiä tippoja valuttaa ulos.
- isoko
Taas täydessä mitassa.nyt ei laukea ihan heti.paksuutta on varresta noin 4.5cm.
- Myhänen
Minäkin runkkaan noin 17cm
- Jaanistski
20 pitkä paksu tuppikulli, kovatöinen.
- 50mHki
Pääsispä vaimo 'edes' näkemään tuollasen... oma vaan 15/4,5 :(
- Miehel
16.5/14 jokapäivä runkkaan monta kertaa.
- mitä-mittaat-
Mielestäni vyötärönympärysmitta juuri navan yläpuolelta on tärkeämpi. Minulla se on 78cm.
- Sperma1984
Mulla on 15 cm. Parhaillaan aamurunkulla.
- RUNKKARI60VTKU
RUNKKAA, 18CM /16CM
- Lilli-Putti
12 cm pituutta, 10 ympärystä.
- varsanjalka-60v
Pit.20 ymp. 18 tällaista runkkaan päivittäin,vaikkei noita mittoja tahdo kukaan uskoakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693