Minkä kokoista kyrpää runkkaat, saa valehdellakkin.
Itse runkkaan 14 pitkää ja 13 ympärys.
Runkkari kun olen, olen runkannut jo 45vuotta.
Mitat mitä runkkaat
15
178
Vastaukset
- sisäsuomi
P15 y13 joka päivä tulee hiplattua, en toki lennätä aina.
- teinikyrpä
On teillä kalut, jos omaani vertaan, ensinnäkin ohut nuihin verraten ja pituutta tuo pinnien 10 cm, ei varmaankaan naisiin asiaa tuolla, harmitta 😩
Mulla pituus 16 ja 13 ympärys
- mike39
Jotain 13cm pitkä ja 11cm paksu. Pienihän tuo on
- isoko
Hetki sitten oli liki 20 cm mutta nyt ihan pieni kun roiskautti spermat ulos.viimeisiä tippoja valuttaa ulos.
- isoko
Taas täydessä mitassa.nyt ei laukea ihan heti.paksuutta on varresta noin 4.5cm.
- Myhänen
Minäkin runkkaan noin 17cm
- Jaanistski
20 pitkä paksu tuppikulli, kovatöinen.
- 50mHki
Pääsispä vaimo 'edes' näkemään tuollasen... oma vaan 15/4,5 :(
- Miehel
16.5/14 jokapäivä runkkaan monta kertaa.
- mitä-mittaat-
Mielestäni vyötärönympärysmitta juuri navan yläpuolelta on tärkeämpi. Minulla se on 78cm.
- Sperma1984
Mulla on 15 cm. Parhaillaan aamurunkulla.
- RUNKKARI60VTKU
RUNKKAA, 18CM /16CM
- Lilli-Putti
12 cm pituutta, 10 ympärystä.
- varsanjalka-60v
Pit.20 ymp. 18 tällaista runkkaan päivittäin,vaikkei noita mittoja tahdo kukaan uskoakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800