Minkä kokoista kyrpää runkkaat, saa valehdellakkin.
Itse runkkaan 14 pitkää ja 13 ympärys.
Runkkari kun olen, olen runkannut jo 45vuotta.
Mitat mitä runkkaat
15
178
Vastaukset
- sisäsuomi
P15 y13 joka päivä tulee hiplattua, en toki lennätä aina.
- teinikyrpä
On teillä kalut, jos omaani vertaan, ensinnäkin ohut nuihin verraten ja pituutta tuo pinnien 10 cm, ei varmaankaan naisiin asiaa tuolla, harmitta 😩
Mulla pituus 16 ja 13 ympärys
- mike39
Jotain 13cm pitkä ja 11cm paksu. Pienihän tuo on
- isoko
Hetki sitten oli liki 20 cm mutta nyt ihan pieni kun roiskautti spermat ulos.viimeisiä tippoja valuttaa ulos.
- isoko
Taas täydessä mitassa.nyt ei laukea ihan heti.paksuutta on varresta noin 4.5cm.
- Myhänen
Minäkin runkkaan noin 17cm
- Jaanistski
20 pitkä paksu tuppikulli, kovatöinen.
- 50mHki
Pääsispä vaimo 'edes' näkemään tuollasen... oma vaan 15/4,5 :(
- Miehel
16.5/14 jokapäivä runkkaan monta kertaa.
- mitä-mittaat-
Mielestäni vyötärönympärysmitta juuri navan yläpuolelta on tärkeämpi. Minulla se on 78cm.
- Sperma1984
Mulla on 15 cm. Parhaillaan aamurunkulla.
- RUNKKARI60VTKU
RUNKKAA, 18CM /16CM
- Lilli-Putti
12 cm pituutta, 10 ympärystä.
- varsanjalka-60v
Pit.20 ymp. 18 tällaista runkkaan päivittäin,vaikkei noita mittoja tahdo kukaan uskoakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854