Valehteleeko Matti Putkonen tietoisesti?

Ristiriitaisuutta

Ensimmäiset kommentit lepakoista, Minulle tuli pariskunta kertomaan oireistaan. Myöhemmin TV:ssä, lepakkokommentit oli aasinsilta osoittaa huomio energiakeskusteluun.

16

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muumilaakson_Tarinoita

      Lappalainen kalamieskin on rehellisempi kalavaleissaan kuin Putkonen.
      Saman sarjan jatkumoa kuin Putkosen lanseeraama toimittajien musta lista, kahdenkeskiset puhdistukset ja nakkimukit.

      Kun persut ei asialinjalla pääse esille, viskellään sitten näitä yhden illan vieheitä.

    • täysin-selvää-

      Mitä ristiriitaa tuossa on? Lepakot oli vain syötti medialle, muutenhan tuo juttu on täysin totta, että "tuuliviirit" aiheuttavat herkimmille oireita.

      • Keksittyäkö

        Entä sitä ennen torilla tapahtunut tapahtuma jossa pariskunta oli tullut kertomaan räjähtelevistä lepakoista?


    • ei.valehtele

      Ei puiskaaja Ratkonen mitään valehtele, näin nämä asiat nyt vaan koetaan.

    • pSS-pimeyden-ydin

      Persut rakastavat valheita ja petetyksi tulemista. Siksi he eivät näe lepakkomiehenkään toiminnassa mitään outoa.

    • uusi_PS

      Putkoslaiset lepakot syrjäyttävät Soinin seuraavassa puoluekokouksessa ja valitsevat lepakkomiehen tilalle !

    • Tosipersu

      Kuka luottaa raiskaajan sanaan?

    • Kyllä Putkonen noihin juttuihinsa ensin uskoi, kunnes hänet oikeistiin, ja sen jälkeen pelkkä jumalaton tyhmyys, pisti sönkkäämään ja keksimään "uskottavaa" tarinaa ;D

    • 8-10
    • kokeilkaa

      Vain kusipä asuu tuulimyllyn vieressä!

    • Yksittäistapausko

      Eivätkö kaikki persujen näkyvät henkilöt ole mytomaanikoita, eikä pelkästään tuo lepakko-Putkonen?

    • Putkonen_tietää

      Pian persut esittää leijonan korvaamista lepakolla Suomen vaakunaeläimenä !

    • onttopäiset-ps

      Persujen päissä lepakot lentelee??

    • Raiskputkon

      Räjähtikö Putkonen itse raiskatessa vaikka verisuonet pullistui? No viis siitä petossuomalaiset on suvaitsevaisia kotimaisille ja maahantuomilleen raiskaajille. Jos tuon halveksitun pikkupuolueen kannatus on 5-6%:tia niin voiko suomen äänestysikäisistä 5-6%:tia sallia raiskaukset kaiken muun tuon pikkupuolueen kataluudet suomalaisia kohtaan

    • pitkosputkos

      No "työmies" on vähän yksinkertainen mutta veronmaksajan on hänetkin ja vaimonsa toimeentulo...........................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe