Hei! Tietääkö joku onko toi pyöräilystadionin/velodronin pysäköintialue auki myös syksyisin? Itse stadion on käsittääkseni kiinni syyskuusta kevääseen, mutta mutta.. huomenna pitäisi ajaa Helsinkiin ja sinne suunnille, toi olisi hyvä paikka jättää auto. Josko joku helsinkiläinen tai alueella ajeleva tietäisi varman vastauksen?
Eli huomenna sunnuntaina tonne olisin ajelemassa. Kannattaako?
Helsingin pyöräilystadionin pysäköinti
7
397
Vastaukset
- Pysyn.kaukana.sieltä
Mitä helevettiä kukaan tekee Helsingissä, matujen ja loisten kehdossa.
- siitentiiä
Jaa-a, laaja kysymys. Jos sinne kuitenkin menee niin onkohan pyöräilystadionin parkki auki sunnuntaisin syksyllä?
- oli.tai.ei
siitentiiä kirjoitti:
Jaa-a, laaja kysymys. Jos sinne kuitenkin menee niin onkohan pyöräilystadionin parkki auki sunnuntaisin syksyllä?
On tai ei, siinäpä kysymys. Ei silleesti kiinnosta yhtään.
- siispämietinasiaa
oli.tai.ei kirjoitti:
On tai ei, siinäpä kysymys. Ei silleesti kiinnosta yhtään.
Minua kyllä kiinnostais.
- mitenkähänlienee
onkohan tietoa kellään?
- Velodroomi
Eikös se ole aina käytössä, mutta maksullinen.
Toki kohtuullisempi hinta lyhyempi aikaisessa parkissa kuin esim. messukeskuksessa ja lyhyen kävelymatkan päässä. Sunnuntaina varmaan ilmainen, ehkä lauantainakin.
http://www.hel.fi/www/Helsinki/fi/kartat-ja-liikenne/pysakointi/pysakointi-helsingissa/ - stadilainennn
Velodromin pysäköinti. maksullinen MA-PE klo 9-17
1 € / h Kolikot ja luottokortit maksuvälineinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316156- 393992
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833353- 122878
- 122287
- 292282
- 1621916
- 241759
- 281524
- 1051382