Olen käyttäytynyt kuin barbaari

Pieniminä

Olin ennen todella itsevarma ja se johtuu suuresta koostani. Olen siin nyt 23 vuotias, 189 cm pitkä, painan 130 kiloa ja olen lihaksikas ja vahva.
Pidin alle 180 senttisiä miehiä naurettavina ja käyttäydyin heidän seurassaan törkeästi. Annoin kuulua mitä mieltä olin heistä.

Sitten tälläinen reilusti alle 180 senttinen menetti hermona. Minä vain nauroin kunnes se tapahtui. Olin kulmassa polvillani tiukassa otteessa päästäni miehen kyynärtaipeessa enkä voinut mitään. En voinut käsittää miten kukaan voi olla niin vahva. Kuin gorillan otteessa. Kun mies päästi pois niin tajusin välittömästi kuinka olen käyttäytynyt. Hävettää vaikka en ole enää käyttäytynyt kohta vuoteen niin. Jokainen on arvokas eikä kukaan ole toisen yläpuolella. Pyysin facessa kaikilta anteeksi ja ihmiset ovat ymmärtäväisiä. Hävettää silti aina kun tapaan heitä. Minä olin se pieni ja heikko.

1

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruma--nainen

      Niin olethan naiseksi melko kookas, mutta itse olen 164cm ja 50 kiloa ja olen äärimmäisen raskas ja rotevarakenteinen ja mulle on sanottu tämä ihan pillulapsesta asti. Tottakai mun voimatkin on olleet rotevan ison miehen voimat ja vaikka en ole koskaan bodannut, käynyt kuntosalilla tai tehnyt yhtään mitään niin lihakseni ovat massiiviset. Isossa luustossa kun on titenkin isot lihaksetkin. Tapellu en silti ole, vaikka voimillani olisin saattanut kumoon kenet tahansa miehen. Omaan silti naisellisen luonteen ja olemuksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe