Olin ennen todella itsevarma ja se johtuu suuresta koostani. Olen siin nyt 23 vuotias, 189 cm pitkä, painan 130 kiloa ja olen lihaksikas ja vahva.
Pidin alle 180 senttisiä miehiä naurettavina ja käyttäydyin heidän seurassaan törkeästi. Annoin kuulua mitä mieltä olin heistä.
Sitten tälläinen reilusti alle 180 senttinen menetti hermona. Minä vain nauroin kunnes se tapahtui. Olin kulmassa polvillani tiukassa otteessa päästäni miehen kyynärtaipeessa enkä voinut mitään. En voinut käsittää miten kukaan voi olla niin vahva. Kuin gorillan otteessa. Kun mies päästi pois niin tajusin välittömästi kuinka olen käyttäytynyt. Hävettää vaikka en ole enää käyttäytynyt kohta vuoteen niin. Jokainen on arvokas eikä kukaan ole toisen yläpuolella. Pyysin facessa kaikilta anteeksi ja ihmiset ovat ymmärtäväisiä. Hävettää silti aina kun tapaan heitä. Minä olin se pieni ja heikko.
Olen käyttäytynyt kuin barbaari
Pieniminä
1
201
Vastaukset
- ruma--nainen
Niin olethan naiseksi melko kookas, mutta itse olen 164cm ja 50 kiloa ja olen äärimmäisen raskas ja rotevarakenteinen ja mulle on sanottu tämä ihan pillulapsesta asti. Tottakai mun voimatkin on olleet rotevan ison miehen voimat ja vaikka en ole koskaan bodannut, käynyt kuntosalilla tai tehnyt yhtään mitään niin lihakseni ovat massiiviset. Isossa luustossa kun on titenkin isot lihaksetkin. Tapellu en silti ole, vaikka voimillani olisin saattanut kumoon kenet tahansa miehen. Omaan silti naisellisen luonteen ja olemuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998