Millainen Langinkosken koulu on nykyisin? Olen siellä reilu kymmenen vuotta sitten oppilaana joten varmasti on muuttunut siitä ajasta. Mikä on koulun tulevaisuus, rakennetaanko uusi vanhan paikalle? Lankkari oli jotenkin legendaarinen mesta kun nyt jälkikäteen ajattelee.
Millainen Langinkosken koulu on?
16
1116
Vastaukset
- mennääjonnee
Uuttahan sinne olisi tilauksessa, jonkin aikataulun mukaan olisi viimeinen talvi noilla seinillä. Mutta monesti ennenkin on jokin muu hanke ollut kiireisempi, saa nähdä miten käy nyt.
Lukiota ei enää Lankkarilla ole.
Opettajakunnassa aikamoista vaihdosta, jos olet 10 vuotta sitten ollut niin paljon olisi uusia kasvoja henkilökunnassa! - PätevinMaikkaMaanPäällä
Lahesta kärpäsen koulusta tulee kuulemma uusi kieltenopettäja. Hento tyttö on, mutta tarvittaessa löytyy ääntä. Aika ylärekisterissä, mutta kuuluu kauas. Pysyy oppilaat kurissa ja herran nuhteessa.
- TaivuttetuTakalokasuoja
Kysyn saako luokassa olla pipo tai lippis päässä ?
Olen isohousuinen, keuliva mopopoika. - tam-pax
Kyllä, ja saat myös käyttää tamponia peräaukossasi.
- mennääjonnee
Huppu saa olla päässä jos työnteko siitä edistyy, ainakin tietyillä tunneilla saa.
- jonneevissii
Silloin kuolin kävin lankkaria niin piipari oli rehtori. Kuka oli reksi ennen piiparia? Edesmenneestä köksänopesta hyviä muistoja, myös kävelykeppiä käyttänyt ope oli mukava. Siellä oli siistiä.
- Rankkarilankk
Lankkari vissiin puretaan ja uusi tilalle. Onko lankkarissa millanen meno, onko tappeluita sun muuta?
- uuttapukkaa
Koska valmistuu uusi koulu?
- Lankkarilainen
Itse oon nyt lankkaril ja lankkari on khyll paras 😁 lankkaril on khyll hyvä henki ei oo tappeluit melkee ollenkaa 😁 uus koulu pitäis valmistuu vuonna 2019 jos aikataulu pitää 😁👍
- Surkeata
Home pursuaa ovista ja ikkunoista. Omaa kakaraa en sinne päästä
- Lankkarilainen
Millä perusteella et päästä lastas lankkariin kun lankkari on evakossa savotassa eikä siel oo mitään home ongelmii
- Kysyvaab
Mosse hoitaa kaikki piristeet niillä kulmilla
- Ks-Ankkuri-30-8-2017
Tästä kaupunkilehti Ankkurin elokuun 30. päivän 2017 maksuttoman näköislehden sivulta 3 näet millainen Langinkosken koulu oli kymmenisen päivää sitten.
Tosiaan, henki ainakin on nyt hyvä, jopa ihanan raitis ilma, jos vaan duunit ei oo just käynnissä.
http://www.lehtiluukku.fi/lehti/kaupunkilehti-ankkuri/_read/30.8.2017/157320.html
Lukekaa enemmän, niin luulette vähemmän. - Anonyymi
Aika moinen betonihelvetti. Ei toimi netti oikein pukkarissa!
- Anonyymi
Ota vaatteet pois.
- AnonyymiUUSI
Ei mikään viihtyisä koulu. Juhlasali on ruma ja betoninharmaa koska rehtori halusi jättää sen betoniksi eikä saanut maalata tai pinnoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa721977- 1021873
- 1421763
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351379MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171255- 601229
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301102Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761056Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446953