Kenen valmistama on kaunis kermakko sokerikko,jotka osittain kuparia ja siinä Suomen kartan mallinen leima.Lasiosat ovat lilansävyistä lasia?Onko niillä minkälainen rahallinen arvo,molemmat upeassa kunnossa.
Kenen valmistamaa lasia,jossa Suomen kartta leimana
sade
1
435
Vastaukset
- 1975
Itselläni on ko. sarjasta lilan värinen jääpala astia. Kuparissa on reikiä ja näyttää että lasi on puhallettu kuparin sisään niin että osa tulee puolipalloina ulos.... Ei kovin hyvä kuvaus. :)
Tehdasta en muista mutta tekijä oli mielestäni joku Salakari. Voin olla väärässäkin.
Olen nähnyt samasta sarjasta myytävän tuoppi mallia ja pikaria. Vihreää ja lilaa. Sokerikko kermakko yhdistelmään en ole törmännyt.
Itse maksoin huutokaupassa 40 mk jääpalaastiasta mutta tuopit ja pikarit ovat kyllä maksaneet muutaman kymmenen (10-30) euroa kpl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112423- 1721595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241360
- 1191270
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721189Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966