Kenen valmistama on kaunis kermakko sokerikko,jotka osittain kuparia ja siinä Suomen kartan mallinen leima.Lasiosat ovat lilansävyistä lasia?Onko niillä minkälainen rahallinen arvo,molemmat upeassa kunnossa.
Kenen valmistamaa lasia,jossa Suomen kartta leimana
sade
1
431
Vastaukset
- 1975
Itselläni on ko. sarjasta lilan värinen jääpala astia. Kuparissa on reikiä ja näyttää että lasi on puhallettu kuparin sisään niin että osa tulee puolipalloina ulos.... Ei kovin hyvä kuvaus. :)
Tehdasta en muista mutta tekijä oli mielestäni joku Salakari. Voin olla väärässäkin.
Olen nähnyt samasta sarjasta myytävän tuoppi mallia ja pikaria. Vihreää ja lilaa. Sokerikko kermakko yhdistelmään en ole törmännyt.
Itse maksoin huutokaupassa 40 mk jääpalaastiasta mutta tuopit ja pikarit ovat kyllä maksaneet muutaman kymmenen (10-30) euroa kpl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819