Karavaani kulkee jatkossakin.

Olen päättänyt jatkaa palstalla. Tästälähin ignooraan alempitasoisten mitättömyyksien palstaoksennukset.

23

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jytilä

      Voihan viddu, nyt meni päivä pilaan

      • Hajoa siihen. HO HO HOO!


      • NarsismiOnSairaus
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Hajoa siihen. HO HO HOO!

        Etpä malttanut tuotakaan kommenttia ohittaa lupauksesi mukaan vaan kärppänä olet paikalla kommentoimassa , jos joku sulle vaivautuu vinoilemaan.


      • NarsismiOnSairaus kirjoitti:

        Etpä malttanut tuotakaan kommenttia ohittaa lupauksesi mukaan vaan kärppänä olet paikalla kommentoimassa , jos joku sulle vaivautuu vinoilemaan.

        Terve narsismi on hyve!


      • VainTeoriassa
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Terve narsismi on hyve!

        " Tästälähin ignooraan alempitasoisten mitättömyyksien palstaoksennukset."


      • Vernona
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Terve narsismi on hyve!

        Sinä ja narsismi, ette taatusti ole hyve.
        Paremminkin katastrofi terveille ihmisille, onneksi niitä ei kyllä paljoakaan palstoilla majaile.


      • Vernona kirjoitti:

        Sinä ja narsismi, ette taatusti ole hyve.
        Paremminkin katastrofi terveille ihmisille, onneksi niitä ei kyllä paljoakaan palstoilla majaile.

        Taas tätä multinikin "narsissia". So boring.


    • Yhden kamelin jono.

      • Vuoden urheilijan titteli kuuluu sitten Lotta Lepistölle joka ajoi maantiepyöräilyn MM-pronssia eilen!


    • Itsensä_toteuttava

      ennuste.

      Kapi Korhonen on ollut saitin ylivoimaisesti ahkerin lähtijä, kymmenin lähtöviestein hän on testannut kaipaako häntä kukaan. Jos ketään ei ole ilmaantunut, hän on itse kirjoittanut kaipaavansa itseään. Se onkin varmasti totta.

      Tämä sama tympeä tapa on sittemmin levinnyt saittilaisten laajempaan käyttöön. Aivan aikuisen oikeasti voi kysää, ketä vittu kiinnostaa jonkun nimimerkillä esiintyvän ääliön sijainti saitin suhteen ??

      Vastaan itse: Kovin harvoja, jos ketään.

    • PalstanSelaaja

      Palstalle jäämisesi/lähtemisesi on yhdentekevä asia. Mikäli jatkat valitsemallasi linjalla kirjoittamalla typeryyksiä irroitan jälleen kuvitteellisen varmistimen verbaalikivääristäni.

      Kun kirjoittaa tavallasi typeryyksiä = typerä. Typeriä ovat eritoten kirjoituksesi "demokratiapassista" ja väärien mielipiteiden dissaamisesta esimerkiksi Nato-kysymyksessä. Sitten herjaat muita jotka ovat eri mieltä ryssätrolleiksi,

      Siksi heitin tuon aiheellisen epäilyn siitä, että tuo sama geeni joka sedällesi aiheutti kehitysvamman aiheuttaa sinussa tuon typeryyden jonka kaikki voivat täällä nähdä. Syynä siihen voi tosiaan olla myös sukurutsa. Olet tuon pankkomajurin tapaan ollut muutenkin kova valehtelemaan itsestäsi ja tekemisistäsi ja sekös sinua hermostuttaa kun täällä ihmiset ovat valheesi paljastaneet

      • Niinhän se on, jos käyttäytyy kuin kehitysvammainen, näyttää kehitysvammaiselta ja kuulostaa kehitysvammaiselta, on mitä todennäköisintä että on kehitysvammainen.


      • Tunge nuo epäilysi hanuriisi. Muuta sanottavaa ei sulle ole.


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Niinhän se on, jos käyttäytyy kuin kehitysvammainen, näyttää kehitysvammaiselta ja kuulostaa kehitysvammaiselta, on mitä todennäköisintä että on kehitysvammainen.

        Tunnen monia kehitysvammaisia ja kaikki ovat ihmisyydessä kaikilla mittareilla mitattuna huomattavasti sinua edellä. Kaltaisesi pohjasakka vain naurattaa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tunnen monia kehitysvammaisia ja kaikki ovat ihmisyydessä kaikilla mittareilla mitattuna huomattavasti sinua edellä. Kaltaisesi pohjasakka vain naurattaa.

        Niin tunnen minäkin, mutta kysehän ei ollut kehitysvammaisista, vaan käytöksestäsi, joka olisi loukkaus kehitysvammaisia kohtaan, sillä olet täysiverinen moukka.

        Etkä siis ymmärtänyt tuota kommenttia, tuotakaan.


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Niin tunnen minäkin, mutta kysehän ei ollut kehitysvammaisista, vaan käytöksestäsi, joka olisi loukkaus kehitysvammaisia kohtaan, sillä olet täysiverinen moukka.

        Etkä siis ymmärtänyt tuota kommenttia, tuotakaan.

        En keskustele moukan ja multinikin kanssa. Äläkä selittele sanojasi. Ihan selvää vammaisten halveksuntaa tuo oli selvällä Suomen kielellä.


      • MuilleSelvää
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        En keskustele moukan ja multinikin kanssa. Äläkä selittele sanojasi. Ihan selvää vammaisten halveksuntaa tuo oli selvällä Suomen kielellä.

        Se oli selvää halveksuntaa sinua kohtaan, mutta ethän sinä sitä ymmärrä.


      • MuilleSelvää kirjoitti:

        Se oli selvää halveksuntaa sinua kohtaan, mutta ethän sinä sitä ymmärrä.

        Minä en tarvitse puskaruikkua selittämään minulle mitä minä ymmärrän ja mitä minä en ymmärrä. Tuliko selväksi puskaruikku!


      • MuilleSelvää
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Minä en tarvitse puskaruikkua selittämään minulle mitä minä ymmärrän ja mitä minä en ymmärrä. Tuliko selväksi puskaruikku!

        Näköjään tarvitset, kun olet jatkuvastikin pihalla kuin lumi-ukko. Ota siis kaikki apau mitä on tarjolla, jos kerran taas meninaat palstalla roikkua. Muuten jatkuu tuo vientisi 10-0 kuten tähänkin asti, ja vaikutat vain jälkeenjääneeltä riidanahaluiselta pelleltä.


      • Sehän_Kapin
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Minä en tarvitse puskaruikkua selittämään minulle mitä minä ymmärrän ja mitä minä en ymmärrä. Tuliko selväksi puskaruikku!

        tolvana käy kuumana kuin hellan koukku vanhaan malliin ; )))

        Mitään tuo paska ei ole oppinut vaikka on saanut erinomaista opastusta.


    • hgdgxfhgdf

      Siinähän kävi niin kuin ennustin

      Onko oikeisto "NatoTiltu" demarin porttikielto Juttutupaan päättynyt? Ei hätää yksi käynti tuo sen takaisin jos tuo tyyppi avaa suunsa"

      Natotiltu mekkaloi Natostaan Juttutuvassa, tuli rähinä oikeiden demarien kanssa, lensi ulos ja taas on porttikielto.

      Joten takaisin kepusaitille trollaamaan. Ei täällä ole sinua alempitasoisia joten jatka entiseen malliin.

      Koska tulit Brasiliasta takaisin?

    • OksettavaYksilö

      Eipä voi sanoa yllätykseksi, ja samaa ylimielistä paskaa kuin aikaisemminkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe