Stepwaystä kiinnostunut?

jouteew

Kuinka olette pärjänneet? Voiko sillä taittaa pitempääkin matkaa, no voi tietenkin mutta kuinka mukavasti? En viittisi laittaa autoon paljoa rahaa kiinni.
Tämä ei ole mikään keljuilu provo.

14

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tgjgöoyöi

      Kuitenkin kauppakassi mallin pohjana joten matka-autona voi olla kestävyys koetuksella.

      • höpöhöpö-

        Kuka laittaa autoon rahaa kiinni? Oletko ennen sitten liimannut seteleitä autoosi?


      • Justus1952

        Höpöhöpölle, lopetit vissiinkin kansakoulun jo ensimmäisen luokan jälkeen !!!


    • löperöä

      On se kummaa? Eiko porukka kehtaa kertoa mitään jos omistaa Stepwayn?
      Kun kattelee palstaa tulee kyllä mieleen, että Dacian omistajat on tainneet lähteä täältä aikoja päiviä sitten.

      • Salapoliisi

        Onko sinulla tietoa mihin ovat lähteneet?


      • Justus1952

        Minulla on tietoa Dacian todellisista omistajista,he siirtyvät merkkifoorumin puolelle jonne ei tämän palstan tyhjänpäiväiset HOOPOILIJAT kelpaa pitkäksi aikaa. Stepvaysta sanoisin että minun hyvällä ystävälläni on Stepvay 0,90Tce ja se on jo eristetty paremmin kuin halvin malli, Robottivaihteisto, AC.pakkivaroittaja ,tehtaalla asennetulla GPS. llä ja hän ajaa aika usein 800-1600km matkoja ja on tyytyväinen autoonsa myös pitkänmatkan autona. Näissähän mekaniikka on jo vuosia ennen testattua Renault mekaniikkaa. Sitä se ei näytä olevan monessa muussa merkissä.esim VW.Audi,Skoda yms. Kannattaa lukea Dacian pitempiaikais testit ja todeta että ei moottoriöljyäkään ole lisätty testin aikana,tämä on jo ensiaskel laatuun kun moottorit ovat tasaista laatua. Monet muut merkit hörppii jo oljyä uutuudeltaan VW, Skoda ,monet Opelit,Audit ,ja kun heidän verstaskirjoissa lukee että maksimikulutus saa olla 1L tuhannelle kilometrille niin ei kun ostamaan kanisteri peräkoppiin 50e litra (long Life oljyä ) ja olla hiljaa ettei naapuri kuule. Minulla itselläni on MCV 1,6 16V ajettu kohta 290000 km ja olen tyytyväinen autooni,ja on vielä alkuperäinen kytkinkin paikoillaan. Sanoisin, hyvä käyttöauto ,kuka sitten minkälaisen moottorin siihen tarvitsee, ja minkälaisia nopeuksia ajelee, siksi Daciassakin on jo erilaisia varusteluja. Älä kuuntele mitään tollojen toilauksia,mene koeajolle ja tee oma valinta, mekaniikan kanssa ei ole hätää !!!!!!!!!!!!


      • Robotti-

        Montako robottia siellä vaihteistossa?


      • Justus1952

        Robottimiehelle tässä vain että sinä et näytä tuntevan edes tätä termiä(robottivaihteet) olisi parasta siirtyä Retu Kivisten porukkaa ja sinne heidän omaan pölkkyratas foorumiin !!! Tervemenoa


      • lukihäiliö
        Justus1952 kirjoitti:

        Minulla on tietoa Dacian todellisista omistajista,he siirtyvät merkkifoorumin puolelle jonne ei tämän palstan tyhjänpäiväiset HOOPOILIJAT kelpaa pitkäksi aikaa. Stepvaysta sanoisin että minun hyvällä ystävälläni on Stepvay 0,90Tce ja se on jo eristetty paremmin kuin halvin malli, Robottivaihteisto, AC.pakkivaroittaja ,tehtaalla asennetulla GPS. llä ja hän ajaa aika usein 800-1600km matkoja ja on tyytyväinen autoonsa myös pitkänmatkan autona. Näissähän mekaniikka on jo vuosia ennen testattua Renault mekaniikkaa. Sitä se ei näytä olevan monessa muussa merkissä.esim VW.Audi,Skoda yms. Kannattaa lukea Dacian pitempiaikais testit ja todeta että ei moottoriöljyäkään ole lisätty testin aikana,tämä on jo ensiaskel laatuun kun moottorit ovat tasaista laatua. Monet muut merkit hörppii jo oljyä uutuudeltaan VW, Skoda ,monet Opelit,Audit ,ja kun heidän verstaskirjoissa lukee että maksimikulutus saa olla 1L tuhannelle kilometrille niin ei kun ostamaan kanisteri peräkoppiin 50e litra (long Life oljyä ) ja olla hiljaa ettei naapuri kuule. Minulla itselläni on MCV 1,6 16V ajettu kohta 290000 km ja olen tyytyväinen autooni,ja on vielä alkuperäinen kytkinkin paikoillaan. Sanoisin, hyvä käyttöauto ,kuka sitten minkälaisen moottorin siihen tarvitsee, ja minkälaisia nopeuksia ajelee, siksi Daciassakin on jo erilaisia varusteluja. Älä kuuntele mitään tollojen toilauksia,mene koeajolle ja tee oma valinta, mekaniikan kanssa ei ole hätää !!!!!!!!!!!!

        Mikä on "pakkivaroittaja"
        Onko se jotain torni slangia?


      • Justus1952

        Nopeasti vain kirjoittelin, kun ajelin omalla 16v loganilla. En vain silloin muistanut mikä on peruutustutka.


    • hummppapurkka
    • mitesmitesmitesmites

      Ei täällä kirjottele kuin "mites" tyyppi. Yksikseen, rassukka.

    • Tce

      ...ollut n. kuukauden päivät, aikaista vielä mitään suurempia tuomioita antaa mutta alkutunnelma on että hinta/ laatusuhde on hyvä.

      • 12kk

        Mikä ihme on n. kuukausi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe