Onko kuvaajat paikalla? Murhaminen alkaa kohta. Mites kirkonkellon soittajat? Irakin,turkin ja Usan pnsarit alkaa kohta vyöryä Mosuliin murhaamaan, myös siviilejä.
Mosilinlapsiuhrit?
16
<50
Vastaukset
Nyt länsimaissa jo varmasti mietitään, kuinka Mosulin siviiliuhrit saataisiin Putinin ja Venäjän syyksi.
Turha niistä uhreista on vielä puhua. Yrität vain kääntää huomion pois Venäjän lapsimurhista Aleppossa.
- eivenäjäasialla
Olet kusipää..Lasten ja siviilien liha haloaa Mosulissa. Pommit jo tappanut satoja ja hyökkäys etenee.. Et tajuu tollo vai?
- Yankeesgohome
Näin on. Kirkon kellot soimaan. Jo alkutyönään Usa, Britannia ja Ranska ovat murhanneet pommittamalla runsaasti siviilejä Mosulista ja sen ympäristöstä.
- misämoraali
Mosulin ruumiskasat ei kiinnosta? Kun Usa tekemässä?
Kyllä ne sitten kiinnostavat, jos niitä tulee,
Toistaiseksi kyllä suurempi ongelma on siviilien murhaaminen Aleppossa ja siihen on Venäjä syypää.- noitollot
Eipä ole kusipää.. Vaan Usan kapinalliset..
- Akuahhad
Irakin nukkehallitus, USA, Ranska, Britannia , niille ainakin pakotteita. Ja muuta kivaa.
- Kyuti
Suomen ulkoministeri on jenkkien perseen nuolija, sillä on vain yksi silmä.
- jenkienhanke
Mosulista tulee teurastamo..
- Mosulinvartija
Toivottavasti USAan isketään kunnolla. Samoin Ranskaan ja Britanniaan. Pitäisi saada nämä terroristivaltiot huthelkkariin kartalta.
- siiatloput
Mosulinvartija kirjoitti:
Toivottavasti USAan isketään kunnolla. Samoin Ranskaan ja Britanniaan. Pitäisi saada nämä terroristivaltiot huthelkkariin kartalta.
Kyllä isis näyttä kyntensä... Niitä ei ilmasia teurasteta Mosulissa.
Turha Mosulista on puhua, kun Venäjä tappaa naisia ja lapsia Aleppossa täyttä päätä.
Kovin läpinäkyvää tuo trollien yritys kääntää huomio pois Venäjän lapsimurhista Alepposssa.- mikäääliö
Pääsit tollo lepositeistä hoitsun koneelle, miksi livahdit..
Jatketaan vain minun puolestani tätä keskustelua. Siis Venäjä tappaa lapsia Aleppossa.
http://yle.fi/uutiset/3-9224933
Haluatko sinä Venäjän trolli tosiaan jatkaa tätä kesksutelua?- Äläuskopropagandaa
Hahhaa. Ylen Uutisetko totta? Hevon perse, sanon minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706