IltaSanomista luettua: 16.10.2016 klo 20:30
Pimeältä järveltä kantautuu avunhuutoja – laajat etsinnät käynnissä Mäntyharjulla.
Kukahan on ollut uistelemassa? Tyhjä vene on löytynyt ajelehtimasta.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001931768.html
Avun huudot pyhävedeltä.
8
212
Vastaukset
- OnneksiHänPelastui
Lämpökamera on pelastanut pulassa olleen mieshenkilön.
Ehkä joskus henkilöllisyyskin selvinnee. Vesi on nyt muuten jo tosi kylmää.
Apu olisi saattanut tulla liian myöhäänkin.- kauhea-kauhea-tapaus
Ei pelastunut, ruumis löytyi, ei ole tunnistettu.
- KakaroitaEiOleUskominen
Taas joku yrittää laskea palturia vakavalla asialla.
"Lopulta veteen pudonnut mies löytyi lämpökameran avulla. Mies oli uinut Tyrynniemen rantaan, josta pelastusyksikkö löysi miehen erittäin kylmettyneenä."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016101622471011_uu.shtml - Kysympähänvaan
Miten käännät tämän taas kylän kuuluisinta miestä vastaan?
- AikuinenJo
Nämä tämän palstan kirjoittelut kyllä tunnetaan jo tarpeeksi hyvin.
Koskaan ei voi sanoa, kuka täällä kirjoittelee- / tekeytyy milloin keneksi hyvänsä.
Aikuiseksi kasvaneita ei enää lapseta niin paljoa, että kehtaisivat siihen alentua. - EiSeVaanMilläänLopeta
VAJAKIN KALJUPÄÄN KESTÄVYYS NAISTEN KANSSA SAA MINUT RAIVON VALTAAN. EN VOI SIETÄÄ MUILLA IHMISILLÄ VASTAAVAA ONNEA SEKSUAALIELÄMÄSSÄ. ITSELLÄNI EI PALJAKAN TYTÖN LÄHDETTYÄ OLE SEISSYT.
- LuuseritPostailee
Pitää sotkea oikeatkin keskustelut!Toivottavasti jäät kiinni....Trolli
- VääräOsoiteNiillä
Ei kyllä vähempää voisi kiinnostaa kenenkään mielenterveyskeskustelut.
Parempi olisi vaan kirjoitella niistä oikeille elikkä terveyteen keskittyville palstoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008910
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265308- 534621
- 894370
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432640- 432591