jonna tervpomaa on suomen tylsin artisti. veisut ovat yksi toisensa jälkeen ihan samanlaisia mitää sanomattomia ja tylsiä joita kuunnellessa nukahtaa kuka tahansa. myös esiintyjänä hän on täysin väritön ja tyyyylsä! dido on melkein yhtä tylsä artisti ku tervomaan muija, mut ei ihan. minttu sekä ville oli ainoo hyvä juttu mikä siltä on tullu ois saanu siihen jättääkkin laulajan uransa ja ruveta pyörittää vaikka jotai pikkulasten satutuntia, siihen se värittömällä, lempeällä olemuksellaan paremmin sopisi kuin poppariksi.... hmmm meninköhän liian pitkälle.. no joo saa se laulaa mun puolesta mut ihme ku nii monet jaksaa fanitttaa sitä ku o vaa yksinkertasesti nii tylsä!
Jonna on TYLSÄ!
sikkegfgg
3
984
Vastaukset
- IS BEST
OSAA LAULAA JA ON KAUNIS, ONHAN SILLÄ NÄTIT NÄNNIT, SIITÄ ON HYVÄ PONNISTAA HUIPULLE !
- sikkegfgg
itte olet tylsä katsele sinä kuule pikkukakkosta
siellä sulle minttu ja ville
ja pyöritä omia pikkukakkosiasi tylsimys- blackmagictiger
ja toinen voittaisi vaikka 10-v laulukisat..Jonna on todella Älykäs ihminen ja loistava persoona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201