Satuttaa henkisesti

Kauankojaksaa

..kun mies ei halua. Ja väittää muuta mutta mitään ei tapahdu. Kehuu kyllä miten kaunis olen ja seksikäs mutta..mitään ei tapahdu.

9

157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pensionääri

      Kyse täytyy olla jostakin sairaudesta tai hiivatin huonosta fyysisestä kunnosta.
      Siis siinä tapauksessa, että tarjoat muitakin virikkeitä kuin pelkkää läsnäoloasi!

    • ujomiesjollaseisoo

      oletko antanut karvaista nahka kantistasi muille vielä vai onko se ajatuksen asteella

    • Huomenna.taas

      Missä iässä olette? Meillä oli joskus 50 ikäisenä, että minä olisin halunnut enemmän, mutta vaimo vähemmän. Nyt tilanne on melko tasan. Tosin panisin kyllä yseammin kuin kerran viikossa. Iät m 67 ja n 62. Miehenä on vaikea ymmärtää miltä naisesta tuntuu kun haluttaa mutta ei saa. Empiiristä kokemusta tarkoitan. Luonnollisesti

    • Salamanteri123

      Tuo on tuollaista. Ei kaikilla vain ole samanlaiset seksuaaliset halut. Ekassa parisuhteessani nainen oli ehkä jopa hivenen innokkaampi kuin minä. Tosin en kokenut häntä ihan tarpeeksi seksikkääksi, jolloin stondiksen kanssa oli pieni vaikeuksia.

      Nykyisessä parisuhteessa olen taas huomattavasti paljon seksuaalisesti aktiivisempi. Aluksi satutti todella paljon, kun toinen ei halua, ja satuttaa se vieläkin välillä. Aluksi halusin vain joka päivä. Nyt olen tottunutu n. 1-2 kertaa viikossa tahtiin, ja nainenkin on jotenkin vähän muuttunut paremmaksi. Tosin kuivaa pillua on kyllä todella masentavaa naida, ja lähtee siinä omatkin halut.

      Miehelläsi voi olla myös potenssiongelmia. Siitäkin kannattaa ehkä keskustella. Se ei tietysti ole vielä mikään ongelma, jos seksi ei kiinnosta esim. puolisosta riippuvasta syystä tai sitten vain ei ole niin innokas. Voit toki myös koittaa jotain mikä saattaisi piristää seksielämäänne. Jos olet kuin lahna sängyssä, niin muutu. Jos olet tosi painostava, niin koita toista tyyliä. Testaile vähän jotain pieniä uusia juttuja. Ei nyt tarvitse säikäyttää epäseksuaalista miestä millään anustapilla, mutta voit esim. koittaa jotain seksikästä hipenettä päälle, uusia asentoja, uusia paikkoja ja/tai erilaista tyyliä. Ei sitä tiedä ikinä. Jokin voi toimia.

    • tasa-arvovalitus

      Tavallisin kuvio lienee, että moni nainen luulee pihtaamista tasa-arvoksi, ”naisella on oikeus sanoa ei”.
      Vihdoin mies oppii ettei kannata haluta kun siitä vaan masentuu. Sitten ollaan ”tasa-arvoisia” ja alkaa valitus kun mies ei enää halua.

      • SeksiPexi

        Minulla oli 7 vuotinen suhde. Avovaimo oli kaunis ja fiksu. Mutta asennepuolella ongelma. Seksistä puuttui kaikki iloisuus ja leikillisyys. Minua ei sitten kiinnostanut ja molemmat kärsimme puutteesta...


    • fsfadasdadasdd

      Kannattaisi varmaan puhua asiasta. Miehetkin on erilaisia ja jos välirikko seksissä on syntynyt, niin se pitää jotenkin paikata. Kaikki miehet eivät ole sellaisia, että panevat riippumatta siitä millä tolalla suhde yleensä on. Jos sitä omaa rakastaa ja suhde on kunnossa, niin seksikin on luontaista.
      Kannattaisi myös puhua, mikä teitä kiihottaa, jos siitä löytyisi yhteinen sävel.

    • knotty

      Leikkiä, leikkiä!
      Kun vaimoni tuntee tarvitsevansa syvällisempää läheisyyttä ehkä perinteisen pervoilun muodossa niin en pane vastaan ainakaan päättäväisesti.
      Saatuaan ranteeni ja kyynärpääni selän taakse köysiin ja nyöritettyään kivekseni ja siittimeni, ei kyse enää ole minun pihaamisestani vaan anatomia ja vaimoni pervoilu pitää huolen lopusta.
      Tämä toimii meillä. En uskalla väittää menetelmää yleispäteväksi.

    • Onneavaanjuu

      No sehän yleensä auttaakin, että nainen alkaa syyllistämään ja tenttaamaan.

      Miksi naisten pitää olla niin suunnattoman itsekeskeisiä? Kaikki johtuu muka aina heistä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe