Karavaanikuja Vuosaaressa, Asuntosäätiön kohde, pienehköjä asuntoja paljon 73kpl alle 54m2 ja vain 5kpl yli 54m2.
Jos nyt joku tonne haluaisi muuttaa. 49,5m2 ylimmästä kerroksesta 766e/kk ja Alkuperäinen asumisoikeusmaksu 27289,17e.
Vaikka kohde onkin ihan metroaseman vieressä niin noilla hinnoilla taitaa asumaan päästä tuoreellakin numerolla.
https://www.asuntosaatio.fi/sivut/asunto/asumisoikeus/KARAVAANIKUJA 4/27ff5c6c3f999ef098355242fbaa9f87e0a967ec5484be18615de24d1e3109c4
http://www.valokuvat.org/asumisoikeus/uusia-asokohteita/9-uudetasunnot2015/33-asuntosaatio-karavaanikuja-vuosaari
Karavaanikujan haku alkanut (Vuosaari)
14
1385
Vastaukset
- no.way
Asossa 15 €/neliö vuokraa luukusta jossakin vitun Vuosaaressa.
- heterohinnat
Aika paljon neliöit, pienempi riittäis! Mulleki 300 egee vuokra!
- omakotieivuokramurju
Mä en maksa vuokraa. Mä maksan itelleni omax kotia. Mä saan kämpän maksettua marraskuussa.
- mikrokupu
Hyvä juttu sulle, mutta omistusasuminen ei ole aina sopiva vaihtoehto kaikille.
Ja tässä ei kyse vuokra-asunnosta vaan ASO-asunnosta. Sinäkin maksat vastiketta omistusasunnosta.
- mänauran
Mä en maksa senttiäkään ok-talosta. Mä nauran vastikkeille.
- mikrokupu
Jos kerran asut omakotitalossa niin maksat kiinteistöveroa, lämmityskuluja, jätemaksua jne... Tai joku maksaa ;)
- mammanasuntomammamaksaa
"Mä en maksa senttiäkään ok-talosta"
Eli mutsis maksaa - mamma betala.
Eräänä iltana omakotitalossa:
- Hei äiti, keitä mulle kaakaoo.
- Keitä ite kaakaos.
- Äiti älä viitti. - kodikasasuminen
Äiti kuoli keväällä 2014, joten voitko jättää hänet lässytystesi ulkopuolelle. Mä nauran edelleen vastikkeille.
- mummonasuntomummomaksaa
kodikasasuminen kirjoitti:
Äiti kuoli keväällä 2014, joten voitko jättää hänet lässytystesi ulkopuolelle. Mä nauran edelleen vastikkeille.
Nyt on kyllä noloo, siis mummos maksaa sun asumisen. Kysyisit vaikka fattasta mielummin.
- noloovinkuu
mummonasuntomummomaksaa kirjoitti:
Nyt on kyllä noloo, siis mummos maksaa sun asumisen. Kysyisit vaikka fattasta mielummin.
Mummu kuoli tammikuussa 1987. Noloo vinkuu täällä isovanhemmista. Mä asun ja nautin ilman vastikkeita. Mä en maksa.
- uskokaanyt
Uskokaa nyt. Mä en maksa vastikkeita. Mä asun ja nauran vastikkeille. Elämä on ihanaa.
- uskokaanytjo
Uskokaa ny, ihan tosi, en maksa en maksa en maksa en maksa en maksa en maksa en maksa en maksa en maksa en maksa, en takuulla maksa, ihan oikeesti en maksa.
- dorkasekos
Sekosit sä.
- En_muuttaisi
Ei kamalan houkutteleva aso-kohde. Selvästi ylihinnoiteltu, kuten muutkin ko. aso-yhtiön asunnot. Metro huristelee ihan talon vierestä (vain pyörätie välissä) ja matkustajat voivat katsella 1. Kerroksen ikkunoista sisään. Lisäksi samalla ahtaalla tontilla VVO:n vuokratalot. Hyvät ovat kulkuyhteydet, mutta niin on myös viikonlopun hurlumhei-meininkikin Rastilan metro-asemalla. On koettu, sillä asun itse Meri-Rastilassa, tosin yli kilometrin päässä asemasta. Ainoat hyvät puolet ovatkin läheinen metsä, ranta ja hyvät ulkoilumahdollisuudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849