Anoreksia on elämä

goals

Apua auttakaa!!!
Oon kärsiny nyt anoreksiasta n. 2 vuotta ja tahto alkanu hiipua. Haluan vielä jatkaa painon tiputtamista, mutta sen sijaan oon lihonu vaan. On ennenkin käyny näin mut oon onnistunu tsemppaamaan ja tiputtamaan lisää. Mutta nyt tuntuu mahdottomalt. Miten saisin tahdon takas ja vinkkejä sen mielentilan (pitää ruokaa ällöttävänä) takaisin saamiseen???

4

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anorektikotovattyhmiä2

      Anoreksia on viiltelyn lailla teinien huomionhakua. Anorektikot eivät näytä kenenkään normaalin ihmisen mielestä kauniilta tai haluttavilta. Miehet ihailevat muodokkaita naisia, ei tikkuja. 500 kilokaloria päivässä on liian vähän jopa lapselle. Anoreksian takia kehoon tulee pysyviäkin vaurioita loppuelämäksi, mm. sydämelle liian vähäinen energiansaanti on äärimmäisen haitallista ja vaarallista. Ruuansulatustoiminta menee myös sekaisin eli ruoka alkaa aiheuttaa vatsaan turvotusta ja sitten kun taas alat syömään normaalisti niin lihot normaalia herkemmin. Ja kukaanhan ei voi loppuelämäänsä jatkaa anoreksiapelleilyjä, sillä jos jatkaa niin edessä on kuolema.

      Oikeasti, kasvakaa aikuisiksi.

      • kaikkeakanssa

        Sinulla ei selkeästi ole minkäänlaista käsitystä anorektikon elämästä tai ajatuksista. Pyörit näillä palstoilla tylsyyttäsi ja yrität päteä asioista joita et ilmiselvästi ymmärrä. Anoreksia ei ole mikään dieetti tai laihdutuskeino joka aloitetaan hetken mielijohteesta. Kukaan ei päätä, että "Hmm, voisin ryhtyä anorektikoksi!". Se ei ole mikään valinta.


    • Mujerlatina

      Anoreksia on jumaliste sairaus ei mitaan huomion hakua. Sen kans ei leikita ja se ei katso ikaa kun sen saa. Jokaisen anorektikon on haluttava parantua jos haluaa elaa! Se ei kylla kayhelposti mut sina joka sita sairastat ala enaa tiputa vaan keskity parantumaan ja ajattele mita kaikkia ihanaa elama sulle viela voikaan antaa. Toivon sulle paranemisia ja etta paaset eroon tuosta tappavasta sairaudesta!

    • everydaynofood

      onko sulla kik:kiä tai mitään ig:eetä voitais jutella aika lailla samassa tilanteessa ollaa. mun kik everydaynofood

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe