Tahtoisin päästä nuolemaan! Sinä halukas nainen laitatko yhteystietoja. 44 v kaveri ja tykkään nuolemisesta.
Lahdesta alueelta nuoltavaa pillua
17
134
Vastaukset
- Haluttaa691
Löytyykö paikkaa missä voisit minua nuolla ja hyväillä?
- tahtoisinsaada
Entä jos haluaisin nuolemisen lopuksi vielä jotain muutakin " huulieni " väliin?
- tahdonsaada
mr_march kirjoitti:
multa saat sit huulten väliin isoa kun olen nuollut sinua kunnolla
suurin piirtein millaista ja pysyykö kovana kumin kanssa. Heräsi mielenkiinto.
- Kielimies72
tahdonsaada kirjoitti:
suurin piirtein millaista ja pysyykö kovana kumin kanssa. Heräsi mielenkiinto.
Kyllä pysyy! Missä tavataan?
- Kielimies72
Kyllähän se vaan käy
- Kielimies72
Ei ole paikkaa! Keksitään jotain
- Kielimies72
Tahtousinsaada laita joku mistä saan sinuun yhteyttä
- Kielimies72
Eikös kukaan halua että nuoltaisiin pillua?
- märkäpimpsa
täällä olisi kans halukas antautumaan nuolenaan, pitkään ja kauan.
- märkäpimpsa
siis nuolentaan, että minua nuoltaisiin
märkäpimpsa kirjoitti:
siis nuolentaan, että minua nuoltaisiin
Koskas tavattaisi saisit kunnon pikäkestoista nuolentaa
- Kielimies72
Laitatko yhteystietoja ni otan yhteyttä ja sovitaan missä tavataan
- Kielimies7
Märkäpimpsa laita postia [email protected]
- Lahti23
Vieläkö löytyis seuraa naisista lahden alueella? 23v mies.
- Kielimies7
Ei kuulosta olevan halukkaita!
- lupsutus
Niinpä sinun pitää paremman puutteessa nuolla omaa pyllyreikää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest986867Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4754980Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1292856Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412443Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t142209Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m341176En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721123Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531050- 1031013
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä59954