Seinäjoelta myyjä korppeelalta oli joku ostanu uuden Kian sellaisen maastoauton näköisen, auto oli jättänyt jatkuvasti välille ja sitä oli jouduttu kuljettamaan liikkeeseen ja takaisin useita kertoja, ei saatu vaikka pois, maahantuojan kautta saatu uusi tilalla. Kestääköhän..
Uuden Kian ongelmat
15
293
Vastaukset
- Äikän_ope
Hoidatathan lukihäiriösi nopeasti kuntoon. Tekstisi on karseeta luettavaa.
- Opepope
Voi kun äikän ope meni halpaan yrittäessään päteä...hehheh
- Äikän_ope
Opepope kirjoitti:
Voi kun äikän ope meni halpaan yrittäessään päteä...hehheh
Hoidata nopeasti lukihäiriösi kuntoon. Tekstisi vilisee äidinkielellisiä virheitä ja on karseaa luettavaa.
- minä.en.oo.huviukko
Äikän_ope kirjoitti:
Hoidata nopeasti lukihäiriösi kuntoon. Tekstisi vilisee äidinkielellisiä virheitä ja on karseaa luettavaa.
Voi vittu mitä... ilimanko ne on haukkunu äidinkielen opettajia ja kaikki mulukkuja.
Oletko oikein ala-asteen äidinkielenopettaja, tällä palstalla vaan ei varmaan ole yhtään ala-asteelaista eikä tämä ole äidinkielen koe tai oppitunti.
Äidinkielen opettajanhommat lienee mukavia kun ammattia pitää harjoittaa ilmaiseksi vapaa-ajallakin ja oppivelvollisuutensa jo aikoja sitten suorittaneihin... - Äikän_ope
minä.en.oo.huviukko kirjoitti:
Voi vittu mitä... ilimanko ne on haukkunu äidinkielen opettajia ja kaikki mulukkuja.
Oletko oikein ala-asteen äidinkielenopettaja, tällä palstalla vaan ei varmaan ole yhtään ala-asteelaista eikä tämä ole äidinkielen koe tai oppitunti.
Äidinkielen opettajanhommat lienee mukavia kun ammattia pitää harjoittaa ilmaiseksi vapaa-ajallakin ja oppivelvollisuutensa jo aikoja sitten suorittaneihin...Hae hyvä mies nopeaa hoitoa lukihäiriöösi. Kirjoituksestasi löytää ala-aste ikäinenkin nopeasti luettuna 7 äidinkielellistä sekä kirjoituksellista virhettä ja on näin ollen karseeta luettavaa. Sorry, jos sattuu.
- minä.en.oo.huviukko
Enkä hae! Viestini on mennyt perille tällaisenaankin oikein ymmärrettynä kaikille muille paitsi äidinkielenopettajille. Oppivelvollisuuteni on päättynyt jo aikoja sitten joten sulla ei ole mitään käskyvaltaa meikäläiseen :D
- Äikän_ope
minä.en.oo.huviukko kirjoitti:
Enkä hae! Viestini on mennyt perille tällaisenaankin oikein ymmärrettynä kaikille muille paitsi äidinkielenopettajille. Oppivelvollisuuteni on päättynyt jo aikoja sitten joten sulla ei ole mitään käskyvaltaa meikäläiseen :D
Huomaa hyvin, että luetun ymmärtäminen ei todellakaan ole sun juttusi pahan lukihäiriön lisäksi. Tämähän ei ole mikään huutokauppa, jossa mölistään vapaasti, vaan minä sanon sinulle, että hae apua lukihäiriöösi ja sitä teet juuri niin, kuin minä sanon. TÄMÄHÄN TULIKIN JO SELVÄKSI!
- Syntax.Error
Äikän_ope kirjoitti:
Huomaa hyvin, että luetun ymmärtäminen ei todellakaan ole sun juttusi pahan lukihäiriön lisäksi. Tämähän ei ole mikään huutokauppa, jossa mölistään vapaasti, vaan minä sanon sinulle, että hae apua lukihäiriöösi ja sitä teet juuri niin, kuin minä sanon. TÄMÄHÄN TULIKIN JO SELVÄKSI!
Syyllistyit kirjoitusvirheeseen, viestisi sana: "sitä" olisi todennäköisesti pitänyt olla: "sinä".
- Äikän_ope
Syntax.Error kirjoitti:
Syyllistyit kirjoitusvirheeseen, viestisi sana: "sitä" olisi todennäköisesti pitänyt olla: "sinä".
Missä kohtaa kirjoituksissani olen maininnut, että minun kirjoitukseni eivät sisällä kirjoitusvirheitä, kerrohan? Keskitytäänpä nyt vain oleelliseen, eli sinun lukihäiriöösi, joka tarvitsee pikaista hoitoa. Pääasia on se, että noudatat neuvoani, kun se vielä on neuvo.
- kuka_on_joku
Sen jonku ois kannattanu tankata aina sillon tällön nii ei ois jättäny välille.
- Suttajasekund
Ei kuulemma tankkaaminen auttanu. Meni uusi auto vaihtoon ja vikaa ei löydetty maahantuojankaan toimesta
- ViranhaltijaEdi
Suttajasekund kirjoitti:
Ei kuulemma tankkaaminen auttanu. Meni uusi auto vaihtoon ja vikaa ei löydetty maahantuojankaan toimesta
Minkälainen toimi sillä maahantuojalla on, josta vikaa ei löydetty? Onko kenties varastonhoitaja, autonkuljettaja, putkimies, kaupankassa ym ym ym...?
- 318
Ainakin takuu näyttää toimivan ja vielä hyvin.
- hinajatruck
Aika laadukkaalta vaikuttaa, kun jättää tien poskeen?
- Äikän_ope
Tie on Virolainen kurkkupastilli ja todella laadukas, kun sen jättää poskeen sulamaan ja vaikuttamaan hiljalleen. Jätätkö useinkin tien poskeen?
Jos tarkoittaist esim auton hajoamista ja sen jättämistä tiensivuun, niin silloinhan kyseessä olisi yhdyssana, eli tienposkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812