Liikkuko desantti Ikaalisissa vielä

alfons.jokinen

ja missä päin meneepi

19

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • newhörde

      Monella palstalla suositeltu tätä, vaan ei kukaan oli varoitellut! Ihmetyttää kovasti joten varoitan täälläkin.

      • sieltä.löytyy

        Puntunlahdella se asustaa.


      • psykopaatti.aino

        Rouva on sairaalloinen valehtelija ja niin tuossa rouvan äitepyyhkiin
        sininimmarillakin tapahtuu.
        Sivupersoona myllis on edelleen rouvan koneessa ja Topin
        luona rouva ei ole koskaan asunut.


      • psykopaatti.aino kirjoitti:

        Rouva on sairaalloinen valehtelija ja niin tuossa rouvan äitepyyhkiin
        sininimmarillakin tapahtuu.
        Sivupersoona myllis on edelleen rouvan koneessa ja Topin
        luona rouva ei ole koskaan asunut.

        Sairaalloista valehtelijaa ei voida parantaa lääkärin luona?


    • Verikauhasta.mustikoita

      Kuka on resantti?

      • Silkin.mies

        Veikkaan että se kesäinen irtolainen, joka majaili Kalmaalla.


      • Jarmo.Hoikkalan.Orgasmi

        Esa Holmala ilmeisesti.


      • Silkin.mies

        Miksi miehellä on noinkin sotaisa liikanimi?


      • menes.nukkumaan
        Silkin.mies kirjoitti:

        Miksi miehellä on noinkin sotaisa liikanimi?

        Silkin mies yksinpuhelee läpi yön.


      • IsipyyhkiiÄitee

        Tulihan se kolostaan etsimään lääkkeitä vainoharhaisuuteensa. Kaikki Ikaalinen-palstan keskustelut ovat yhden ihmisen käsialaa, tänne kukaan muukaan kirjoittele.

        Menes jo Alkoon, juoppo.


      • IsipyyhkiiÄitee kirjoitti:

        Tulihan se kolostaan etsimään lääkkeitä vainoharhaisuuteensa. Kaikki Ikaalinen-palstan keskustelut ovat yhden ihmisen käsialaa, tänne kukaan muukaan kirjoittele.

        Menes jo Alkoon, juoppo.

        Arvioippas kuinka kovassa kännissä olen tässä profiilikuvassa?


      • lapsi.astialla

        Vajakkilässytys palstalla jatkuu.


      • aino.äänessä kirjoitti:

        Arvioippas kuinka kovassa kännissä olen tässä profiilikuvassa?

        Viina on viisasten juomaa. Pitääkö kuvan henkilö itseään viisaana, jos juo viinaa?


      • joukkopanolla.paksuksi
        myllis_seppo kirjoitti:

        Viina on viisasten juomaa. Pitääkö kuvan henkilö itseään viisaana, jos juo viinaa?

        Rouvallehan kävi köpelösti Riitialassa kun joi sahtia.


      • Minä sain kuonooni kun join viinaa.


      • ainon.mustat.silmät
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Minä sain kuonooni kun join viinaa.

        Rouva on feikkinä saanut kuonoonsa naisilta ja miehiltä.


      • Toisaalta kuonoon on ihan kiva saada.


      • kuset.ainon.housuissa
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Toisaalta kuonoon on ihan kiva saada.

        Rouva tahtoo säpinää surkeaan elämäänsä.


      • kuset.ainon.housuissa kirjoitti:

        Rouva tahtoo säpinää surkeaan elämäänsä.

        Minun elämässäni riittää säpinää ja vaarallisia tilanteita. Ikaalisten ja Kauhajoen palstat pitävät minut virkeänä. Joonas Hatunen ja Ylilauta tuovat lisäksi mukavaa puuhaa päivien ratoksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe