ja missä päin meneepi
Liikkuko desantti Ikaalisissa vielä
19
180
Vastaukset
- newhörde
Monella palstalla suositeltu tätä, vaan ei kukaan oli varoitellut! Ihmetyttää kovasti joten varoitan täälläkin.
- sieltä.löytyy
Puntunlahdella se asustaa.
- psykopaatti.aino
Rouva on sairaalloinen valehtelija ja niin tuossa rouvan äitepyyhkiin
sininimmarillakin tapahtuu.
Sivupersoona myllis on edelleen rouvan koneessa ja Topin
luona rouva ei ole koskaan asunut. psykopaatti.aino kirjoitti:
Rouva on sairaalloinen valehtelija ja niin tuossa rouvan äitepyyhkiin
sininimmarillakin tapahtuu.
Sivupersoona myllis on edelleen rouvan koneessa ja Topin
luona rouva ei ole koskaan asunut.Sairaalloista valehtelijaa ei voida parantaa lääkärin luona?
- Verikauhasta.mustikoita
Kuka on resantti?
- Silkin.mies
Veikkaan että se kesäinen irtolainen, joka majaili Kalmaalla.
- Jarmo.Hoikkalan.Orgasmi
Esa Holmala ilmeisesti.
- Silkin.mies
Miksi miehellä on noinkin sotaisa liikanimi?
- menes.nukkumaan
Silkin.mies kirjoitti:
Miksi miehellä on noinkin sotaisa liikanimi?
Silkin mies yksinpuhelee läpi yön.
- IsipyyhkiiÄitee
Tulihan se kolostaan etsimään lääkkeitä vainoharhaisuuteensa. Kaikki Ikaalinen-palstan keskustelut ovat yhden ihmisen käsialaa, tänne kukaan muukaan kirjoittele.
Menes jo Alkoon, juoppo. IsipyyhkiiÄitee kirjoitti:
Tulihan se kolostaan etsimään lääkkeitä vainoharhaisuuteensa. Kaikki Ikaalinen-palstan keskustelut ovat yhden ihmisen käsialaa, tänne kukaan muukaan kirjoittele.
Menes jo Alkoon, juoppo.Arvioippas kuinka kovassa kännissä olen tässä profiilikuvassa?
- lapsi.astialla
Vajakkilässytys palstalla jatkuu.
aino.äänessä kirjoitti:
Arvioippas kuinka kovassa kännissä olen tässä profiilikuvassa?
Viina on viisasten juomaa. Pitääkö kuvan henkilö itseään viisaana, jos juo viinaa?
- joukkopanolla.paksuksi
myllis_seppo kirjoitti:
Viina on viisasten juomaa. Pitääkö kuvan henkilö itseään viisaana, jos juo viinaa?
Rouvallehan kävi köpelösti Riitialassa kun joi sahtia.
- ainon.mustat.silmät
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Minä sain kuonooni kun join viinaa.
Rouva on feikkinä saanut kuonoonsa naisilta ja miehiltä.
- kuset.ainon.housuissa
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Toisaalta kuonoon on ihan kiva saada.
Rouva tahtoo säpinää surkeaan elämäänsä.
kuset.ainon.housuissa kirjoitti:
Rouva tahtoo säpinää surkeaan elämäänsä.
Minun elämässäni riittää säpinää ja vaarallisia tilanteita. Ikaalisten ja Kauhajoen palstat pitävät minut virkeänä. Joonas Hatunen ja Ylilauta tuovat lisäksi mukavaa puuhaa päivien ratoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site405787Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2165323Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers454480Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464302SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514078Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813766SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään463131Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062450SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396