Kallen kirppis uusitavara

Rules12334

Taitaa vähän ote lipsua Kuopiossa nimittäin uutta tavaraa yksikin pöytä täynnä! Liikaa ei kannata sääntöjä laitella asiakkaat rupeaa karttamaan sellaisia paikkoja jos nihkeästi menee niin sääntöjä pois se auttaa asiaan

14

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esa_Nahka

      Ei ollut eilen uutta tavaraa myynnissä kallen kakkosessa...

    • Marjatta61

      Pekkako se siellä kännissä kirjottelloo tämmösiä alotuksia?

    • Buaaaahhhh

      Hyvin näky Iisalmessa asiakkaita olevan pari päivää sitten ihan jonoksi asti. Joten ei näkyny nihkeästi menevän liikojen sääntöjen johdosta, saman ketjualottelijan harmiksi.

    • BIondimamma

      Pitänee anoa tälle Kallelle talousviisaan nobel kun niin kovasti muita neuvoo vaikka onkin vaan kirppiksen pitäjä.

      • Yritäpätokite

        No perusta sinäkin oma yritys niin saat muita neuvoa niin paljon kun haluat.


    • Hienhaju

      Hyvät mytinät aina näissä iisalmen ketjuissa!

    • Rullelel

      On tuossa alottajan kommentissa perääkin Jotkut eivät vain ymmärrä
      Tosiasioita thats"it

    • Juuripöydänvuokrannut

      Ei siellä edelleenkään ole uustavaraa mynnissä. Joku ei ollut lukenut sääntöjä ja poistettiin heti kun asia oli huomattu.
      Jokainenhan saa omassa yrityksessään pitää niin paljon sääntöjä kuin tahtoo. Kallella se ei ole asiakkaita vähentänyt.
      Mahtaa kitisiöitä harmittaa ;)

    • Kk357

      Ai ei vai ole pöydänpitäjiä ainakin ? Miksi hän niin tiuhaan mainostaa pöytävuokria tarjouksia?

      • Kaikenmaailmandorkia

        Öö... kai sitä nyt yritystä saa ja pitääkin mainostaa. Tyhmäkö olet?


    • 4567774567577

      Minä Kallelta vuokrasin pöydän ja sain tosi hyvät myyntivoitot.

    • tapaktajakaljatpois

      Hvä neuvo kaikille: lopeta tupakan ja kaljan juonti, niin on sinullakin varaa ostaa kaupasta uusia vaatteita, niin ei tarvitse toisien ryysyjä käyttää, säästyy rahaa paljon vuodessa. IHAN TOTTA KOKEILE VAIKKA ITSE!!!

      • kierratyskannnattaa

        Ainiin, unohdin että vaikka ostatkin uusia vaatteita niin kierrättäähän ne täytyy joskus kuitenkin :D


      • mitähähmitä

        Tupakan ja kaljan juonti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe