VIHAAN VIHAAN VIHAAN!!!
Vihaan tekopyhyyttä!!!!!!
5
116
Vastaukset
- Timesgoby
Mä en. Mun puolesta jokainen olkoon niin pyhä kuin tahtoo :) hihii
- Eniten
Tiedätkö, olet hieman ärsyttävä! Mun tarvii nyt vihata ja tuut hihitteleen siihen!?! Ansaitsisit kunnon läpyt perseelles nyt!
- Timesgoby
Ok, uskon vahvasti että olen väärä ihminen vastaamaan tuollaisiin ajatuksiin. Mä vastailen kaikkiin mitä sylki suuhun tuo. Älä ota vakavasti. Olinkin jo lähdössä, sillä tänään paistaa aurinko pilven raosta ja meinaan mennä ulos rakastamaan syksyä, siinä on mulle päivän tekemiset.
- Eniten
Timesgoby kirjoitti:
Ok, uskon vahvasti että olen väärä ihminen vastaamaan tuollaisiin ajatuksiin. Mä vastailen kaikkiin mitä sylki suuhun tuo. Älä ota vakavasti. Olinkin jo lähdössä, sillä tänään paistaa aurinko pilven raosta ja meinaan mennä ulos rakastamaan syksyä, siinä on mulle päivän tekemiset.
Hyvä juttu oletkin hieman tosikon oloinen vihasessioihini 😖😩
No niin VIHAAN VIHAAN VIHAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!'
- Kunhankyselen
Tekopyhyyttä? Miten se esiintyy? En tunnista moista juttua ja mitä asiaa se koskee? Miten tuollaista voi vihata? Kuka esittää tekopyhyyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup322976Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232695Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua372276Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652127Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4211668- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45948