Halujen kohtaaminen

Olen hieman alle viiskymppinen eronnut mies ja uusien suhteiden solmimisessa olen törmännyt ongelmaan. Ongelmana ei ole, ettenkö löytäisi mukavia kumppaniehdokkaita, vaan lähinnä seksuaalisten halujen kohtaaminen.

Minä pidän erittäin paljon suuseksistä, niin sen antamisesta kuin vastaanottamisestakin. Toki muukin seksi tuntuu hyvältä ja molempien osapuolten nautinnon hakeminen siitä on aivan mahtavaa. Mutta välillä erityisesti keskittyminen nautinnon tuottamiseen toiselle, toisen saattaminen yhä kiihottuneempaan tilaan ja lopulta siihen vaiheeseen, että toinen ei yrityksistään huolimatta pysty pidättämään tulemistaan. Voiko paljon kiihottavampaa ja palkitsevampaa ollakaan? Ja vastavuoroisesti on yhtä mahtavaa olla välillä saavana osapuolena toisen keskittyessä minun nautintooni.

Mistä sitten tunnistaa ihmisen, joka seksissä tykkäisi samasta, esimerkiksi juuri suullisten nautintojen saamisesta ja tuottamisesta? Suoraankaan ei eka treffeillä viitsi kysyä. Suhteen kehittyessä siihen pisteeseen, että päädytään sänkyyn, on melkoinen pettymys, kun toinen ei olekaan kiinnostunut samanlaisesta nautinnon saamisesta ja tuottamisesta. Ymmärrän hyvin, että suuri osa naisista ei esimerkiksi nauti tai edes pysty tuottamaan miehelle nautintoa suullaan, osa taas ei osaa nauttia ollenkaan miehen antamasta suuseksistä, vaan kokea sen jopa häpeällisenä.

Olen ollut aiemmin pitkässä suhteessa, jossa seksuaaliset halut eivät kohdanneet oikein millään tasolla ja siksi asia on minulle noussut ehkä vähän liiankin tärkeäksi. Mutta koska se on minulle tärkeää, niin onko hyviä vinkkejä, miten asian esittää tai miten sen voisi edes jotenkin tunnistaa, ettei aina tarvisi mennä pettymyksen ja uuden etsimisen kautta?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FlikkaRi

      Suikkaria ukot kyllä kerjää mutta kun pyytää vähän kielellä kutittamaan niin on yököttävää ja inhottavaa. Saattais suikkarin saantiki parantua ku kieltä edes joskus vapaaehtosesti tarjoais!!

    • Yksitoinennainen

      Minä kysyisin suoraan. Ei ehkä ekoilla treffeillä, mutta varmaan toisilla tai kolmansilla. Lisäksi noi on varmaan sellaisia juttuja joista voi ajan kanssa oppia tykkäämään. Esim minä en pidä kun minua nuollaan, mutta jos mies sitä haluaisi tehdä niin varmaan antaisin ja oppisin ajan kanssa siitä tykkäämään.

    • Suuseksionkivaa

      Kirjoittamalla se selviää. Treffipalstalta kun löytyy muuten kiinnostava henkilö, niin sitten vaan johdata kirjoittelu siihen vaiheeseen, että on ihan luontavaa keskustella seksuaalisista mieltymyksistä. Sillä se selviää jo ennen tapaamistakaan.

    • saunatimo-

      se löylykauha no man`s landiin NYT!!!

    • maistuiskyllämullekin

      Riippuu varmaan vähän siitäkin, mistä ja millaista suhdetta haet. Jos haet pelkkää seksiseuraa, eikö tarjokkaita ole iskurit, suomi24 ym. treffipalstat täynnä. Silloin ei ainakaan tartte ujostella asian kysymistä, kun molemmat osapuolet on saman asian perässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1003
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      747
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    9. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      690
    10. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    Aihe