Olen aloittamassa opetuslupaopetusta ja minulla on valkoinen magneettikolmio, mutta yllätys yllätys, auton takaluukku on muovia ja siihen ei magneetti ota kiinni. Tarra tai joku kalvosta tehty kolmio tietysti kävisi, mutta niitä ei viitsisi olla välillä raapimassa irti ja laittamassa takaisin. Ehkä kätevintä olisi kiinnittää kolmio vetokoukun nuppiin, onko kukaan nähnyt missää myynnissä valmiina tällaisia?
Vetokoukkuun kiinnitettävä kolmio?
opetuslupaope
4
821
Vastaukset
- ListatristissäLX
Hae rautakaupasta ohut alumiinilista johon kiinnität kolmion. Sitten taivuttelet ja pätkit tämän listan niin että
se pysyy passelisti takapaksin luukun välissä. - jopotin
jos olet noin nero niin unohda koko juttu...
- nohuhhuhu
Oikeasti kun ajattelee opettajan älykkyytä kolmion kiinnittämisessä, niin voi vain kuvitella hänen opettajan kykyjään.
- minkälaisen
"opettajan" oplu arvaaja varmaankin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958748
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524392
- 703952
- 513266
- 513134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.572996Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422475