Hyvä Arki natsi meno. World News

vihalintu

Tai mitä tehdä naisille, jolla kehnompi menneisyys ja joilla on vittuilemisen riemu?

Sellaiselle naiselle ei keskustelu maistu, eikä ajatus tepsii. Lyödäkö pitää, että sellainen nainen vittuilleena ja jonkun vahtimestarin paikan omaneena, luovuttaisi paikkaansa sellaiselle, joka hoitaisi sitä paremmin?

Hyvä Arki on hyvätekeväisyys järjestö ellei Kirkon oppimateriaali.
Palveluksessa on naamojen perusteella entisia ongelmallisia tyyppejä, jotka näkevät toisissakin samankaltaisia, vaikka ilmaisen ruoan hakijoina on korkeasti oppineita, maahanmuuttajaa, äitejä, vanhuksi. Miksi entiset ongelmaiset ihmiset ja nykyiset Hyvän Arjen työntekijät tahtovat aiheuttaa mielipahaa köyhissä.

Ongelmana on keskiikää ylittänyt mustasilmäinen suomalainen Arjen tekijä, joka määrää köyhiä kuin elukkoja edes ja takaisin. Äskettäin tuli porttikielto tai sen uhka siitä, että sanoin vastaan siitä, että miksi ajokortti ei käy Kela kortin sijasta, jota minulla ei ollut. Ähkäisin vastaan koska olin viimeisempia jonossa ja ruokaa on yllinkyllin varastossa. Espoon Hyvän Arjen ruoka mädäntyy ja viime kerralla jaettiin vanhaa ruokaa, jota ei voitu syödä. Kenelle kyseiset työntekijät jakaavat ruokaa kun sitä ei voi syödä? Miksi eivät jaottelee kun pakkaus on selkeästi paisunut, vesimeloni painunut ja tummunut ym. varsinkin liha ja maitotuotteiden kanssa ei kannata ottaa riskiä. Naishenkilö määräilee köyhiä. Emme ole vankilassa, natsileirillä, jotta ämmä määräisi. Hyvällä Arjella on ongelma kuinka he käsittelevät ihmisiä. Henkilötietoja kirjataan, lukua pidetään, pienikin ylimääräinen potkaistaan pois. Tämä ei ole Hyvää Arjetta. Eikä hakijoita ole edes paljon!

Ruoka pitää antaa eikä mädäntää. Ihmisiä pitää palvella eikä alistaa.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihalintu

      maalaiskunnissa sosiaalitekijöissä on samaa määräilemisen, vallankäytön tahtoa. Ongelmien selvittelyyn jälkipyykkeissä kestää vuosia. Silloin ei enää auta palautuminen kun voi samassa mennä kaikki mitä omistaa.

      Suomessa alkoi elää pahuuden ilmapiiriä.

      Maalaiskylät ovat pahimman mafioson perikuvia, korruptoituneita, ilkeitä, tahallisia, kyvyttömiä, naurettavia...Pääkaupunkiseudullakin mutta edes yksi miljoona väestöä lieventää ilmapiiriä pikkusen, että ongelmasi ei ole ole kasvatettu muuten vain. Ajattelen että minkälaista on elää New Yorkissa.

      • vihalintu

        R-Kioskin kahvipassiin ei käy teestä kerääntyvä leima, jopa silloin kun ostaa kaksi teetä, joka on vailla 15 centtiä kahvin hintaa. Ei saa leimaa, sanoo blondi keskiikäinen nainen. Mutta kun toiset antavat ja toiset eivät jopa yhden teen hintaan. Palkkiona ilmainen kuppi. Ei saa leimaa tällä kauniilla, mutta tyhmällä blondilla.

        Niin myös järjestelmässä on suhteetonta tiukkuutta, että ilman pilkkua teksti ei menee läpi. Onneksi on kansalaispalkkaa, koska toisille Jumala ei ole suonut yhtä pilkkua. Oli Suomessa aloite kuolematuomiostakin. Uskon että sellainen elää täälläkin vaikka on vaikeata mahduttaa koko väestöön käytäntöä, mutta kemiallinen kärsimysrangaistus on käytössä. Jos olisi käytäntöä rankasta rangaistuksesta, niin yhdestä pilkusta voi ihmisiä lähteä tuonelaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe