2 Tahti hörhöys.

lapsellista

On vissiin muutkin järissään olevat huomanneet että palstan on vallannut tuo yksi 2t häirikkö jolla jatkuvasti n puolet palstan avauksista,aina sama aihe 2t hehkutus ja 4t haukkuminen aiheena ja suurin osa teksteistä pelkkää valetta ja panettelua.Onko järkeä et yksi mielenterveys ongelmainen terrorisoi kaikkia muita? ?.Ehdotus olis et jos postauksessa ETEC ym 2t propagandaa niin kukaan ei kommentois eikä kirjoittais mitään vastausta siihen,on kuin bensaa kaatais liekkeihin kun tuolle hörhölle joku vastaa jotain ja sitähän hän just haluaa,hallita palstaa ja johtaa ns puhetta,eli eikös pistetetä pannaan häirikkö.

19

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä.ole.näkynyt

      Eipä täällä muita hörhöjä sinun lisäksesi ole tavattu. Taaskin kyhäsit turhan avauksen.

    • 3-t

      Minulla on käsitys, että 2-t hörhön lisäksi paltalla häärää 4-t hörhö. Onko avaaja 4-t hörhö ? Onko vastaaja eipä.ole.näkynyt 2-t hörhö ? Sinänsä kannatan kaikkien provoiksi epäiltävien aloituksien ja kommenttien, sekä alatyyliin kirjoittajien jättämistä ilman niiden kaipaamaa huomiota. Toisaalta, välillä jokin vähän fiksumpi provo piristää palstaa.

      • lapsellista

        Trolli pelle mt ongelmainen netti kiusaaja on tuo e hörhö.Pelkkää provoa panettelua ja valetta on anti tänne,mitähän järkeä hänen touhussaan on,kerroppa meille miksi pitää jatkuvasti tällaista häiriköintiä tehdä ? ? onko taustalla sairaus hulluus vai molemmat? ? Valehtelet jatkuvasti huudat ja raivoat,sekö on muka järkevää ja jonkun mielestä jotain huumoria tai viihdettä. . pelkkää paskaa sanoisin minä.


      • kUMPATIETÄISI

        kETÄ TARKOITAT. Nuo nelitahtiset kun ovat osoittautuneet täysin vainoharhaisiksi, -joiden jutut on aina kerrottava kahdella !


    • Hyvämeno

      Tämä on paras viihteeseen ja huumoriin keskittynyt palsta Suomi24lla , jatkakaa samaan malliin. Eetekkimies ja sen kaverit piristävät päivää kummasti

      • TämäPALSTA

        On poikkeuksellisen tehokkaasti paljastanu nelitahtihöröttäjien huumorintajuttomuuden :)


    • S24Jätepalsta

      Räkänokkien vänkytyspalsta.

    • Hoitoonohjaus

      Palstan mielenterveystapaukset taas tässäkin ketjussa koolla...

    • Teuvoo

      Oikeassa perämoottorissa on vain 2 tahtia.

      • KyselenVaan

        Entä vasemmassa perämoottorissa?


      • uisteluperformanssi
        KyselenVaan kirjoitti:

        Entä vasemmassa perämoottorissa?

        Hyvä pointti. Kahden tahdin ideologia ei salli veneessä kuin korkeintaan kaksi tahtia, eli ainoastaan yksi 2-tahtimoottori on sallittu.

        Edes jalalla ei saa polkea lisätahtia humppaa laineilla kuunnellessa.


      • 3-t

        Minulla on käsitys, että perämoottoriveneessä on keskimäärin 2,54 tahtia. Itselläni on keskimäärin 3.


    • Teuvoo

      Kaikesta huolimatta !!
      2T on "jautaa".
      4T on "lälläri"

      • SiltäSEvaikuttaa

        Nelitahtisuus jälkijättöisenä rimpulatekniikkana on hävittäny kaiken alkuperäisen kuin rutto.
        Sen näkee tällä sivulla nelitahtisilla ajavien huumorintajunnan täydellisestä häviämisesti.

        Johtuu hyvin pitkälle siitä, että alitajuisesti ovat tajunneet E-tec kaksitahti tekniikan tulevan lyömään niin pahasti kaikilla osa-alueilla puhtauden ja tehon suhteen nelitahtitekniikan nelinkontin, että pohjaton kiukku on heidän emotionaalinen ja ainut hengellisen elämän esiintymän muoto.

        Kyllä sen ymmärtää, kun E-tec vetää nelitahtiset perse-eellä selälleen,eivätkä mitään mahda pakokaasu mittaustenkaan puhtaudelle, joutuvat vetämään 20 tunnin ajon jälkeen nelitahtisia 400 euron huoltoon- kyllä se minuakin ihan vilpittömästi vituttaisi raskaasti.


      • KaksitahtiUskovaiset
        SiltäSEvaikuttaa kirjoitti:

        Nelitahtisuus jälkijättöisenä rimpulatekniikkana on hävittäny kaiken alkuperäisen kuin rutto.
        Sen näkee tällä sivulla nelitahtisilla ajavien huumorintajunnan täydellisestä häviämisesti.

        Johtuu hyvin pitkälle siitä, että alitajuisesti ovat tajunneet E-tec kaksitahti tekniikan tulevan lyömään niin pahasti kaikilla osa-alueilla puhtauden ja tehon suhteen nelitahtitekniikan nelinkontin, että pohjaton kiukku on heidän emotionaalinen ja ainut hengellisen elämän esiintymän muoto.

        Kyllä sen ymmärtää, kun E-tec vetää nelitahtiset perse-eellä selälleen,eivätkä mitään mahda pakokaasu mittaustenkaan puhtaudelle, joutuvat vetämään 20 tunnin ajon jälkeen nelitahtisia 400 euron huoltoon- kyllä se minuakin ihan vilpittömästi vituttaisi raskaasti.

        Ja minä ajan edelleenkin tyytyväisenä 4-tahtisella vaikka siitä murehtiminen veisikin sinut ennenaikaiseen hautaan...


      • bower
        KaksitahtiUskovaiset kirjoitti:

        Ja minä ajan edelleenkin tyytyväisenä 4-tahtisella vaikka siitä murehtiminen veisikin sinut ennenaikaiseen hautaan...

        Samatsanat niin ajaa myös 99% koko maailmassa.


      • 3-t

        Olisi hyvä kuulla perusteluja tällä 99 % väitteelle. Monessa maassa, jossa ei olla turhan kranttuja päästöistä, myydään edelleen perinteisiä 2-tahtikoneita, todennäköisesti halvempaa tekniikkaa kuin 4-tahtiset. Joitain viikkoja sitten katselin kotirannan tahteja, parikymmentä venettä, ja venkerhoni veneitä, samoin parikymmentä vielä vesillä. Olivat noin 70% 2-tahtikoneita. Uudehkoissa veneissä oli kaikissa nelarit. Taitaa vuosistamme olla jo paremmalla puolella ennen kuin nelareita on 99% edes Suomessa. En kuitenkaan ole mikään 2-t hörhö, minulla on sekä nelareita että 2-t koneita, molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa erityisesti pienissä veneissä. Ja minäkin ajan tyytyväisenä 4-tahtisella valtaosin, mutta myös tyytyväisenä usein 2-tahtisilla.


      • AjasinäVAAN
        KaksitahtiUskovaiset kirjoitti:

        Ja minä ajan edelleenkin tyytyväisenä 4-tahtisella vaikka siitä murehtiminen veisikin sinut ennenaikaiseen hautaan...

        Nelitahtisellasi, jospa se toimisi hyvin,-sitähän me toivomme!

        Minä nautin valtavasti siitä, että vanaha kaksitahtiseni toimii luotettavasti, ja aina-pitkillä reissuilla se on hämmästyttäny, että miten tämä on mahdollista, kun oon pelänny bensan loppumista-(johtuu taatusti saatananpaskan propakandasta, mitä pöljän kansan "profeetat" ovat kansalleen tuputtaneet !

        Mottoni ON, että SE MOOTTORI SAASTUTTAA, jota jatkuvasti käytetään, EIKÄKAKSTAHTINEN !!!


      • Kaksitahtiuskovaiset
        AjasinäVAAN kirjoitti:

        Nelitahtisellasi, jospa se toimisi hyvin,-sitähän me toivomme!

        Minä nautin valtavasti siitä, että vanaha kaksitahtiseni toimii luotettavasti, ja aina-pitkillä reissuilla se on hämmästyttäny, että miten tämä on mahdollista, kun oon pelänny bensan loppumista-(johtuu taatusti saatananpaskan propakandasta, mitä pöljän kansan "profeetat" ovat kansalleen tuputtaneet !

        Mottoni ON, että SE MOOTTORI SAASTUTTAA, jota jatkuvasti käytetään, EIKÄKAKSTAHTINEN !!!

        Niin, 2-tahtinen ei saastuta koska se ei edes lähde käyntiin, kuten tämän palstan viesteistä olemme usein saaneet lukea. Mutta hyvää jatkoa sinulle, kun ei oma riitä. Nelitahtiseni toimii edelleenkin hyvin, kuluttaa vähän ja on hiljainen ja tärinätön, vaikka se kuinka sinua riivaisi! Isojen kirjaimien viljely ja monien huutomerkkien käyttö ei lisää kommenttisi uskottavuutta vaikka niin ilmeisesti hartaasti uskot...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      226
      1988
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      69
      1728
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1120
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      6
      1006
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe