Tämä tuskin on kenellekään epäselvää!
SDP = SAK!
4
<50
Vastaukset
- trummppi
Olen edelleenkin samaa mieltä. Sdp ei sak, mutta sak,ssa on sdpläisiä.
- SenLaulujaLaulatKenenLei
Äärivasemmisto valtasi SAK:n 1960-luvun lopulta alkaen. Julki- ja piilostalinisteja (taistolaisia) värväytyi myös SDP:hen. Lakkoja oli 1970-luvulta lähtien enemmän kuin missään maailmassa.
SDP ja kommarit sopivat pysyvistä kiintiöistä SAK:n johdossa. SDP:lle selvä enemmistö. Muut puolueet unohdettiin täysin. Kiintiöt ovat voimassa edelleen ja ehdokasasettelu tapahtuu sen mukaan itse itseään täydentäen. Vaalit ovat pelkkä teatteri. Demokratia ei toimi. Enemmistö SAK:n jäsenistä äänestää kunnallis- ja eduskuntavaaleissa muita puolueita, mutta SAK tukee rahallisesti SDP:tä, ja vahvat lonkerot ja päätäntävalta ulottuu myös vuokrakiskontaan keskittyneisiin yrityksiin (VVO, Asuntosäätiö-konserni, Asokodit).
SAK-AY valtasi SDP:n. SDP vahtii AY:n etuja ja SAK on lakkokirveellä ominut itselleen lainsäätäjän roolia ohi eduskunnan.
Näkyvimpiä suoraan SAK-taustaisia ja AY-palkattuja:
- Tarja Halonen, Eero Heinäluoma, Lauri Ihalainen, Antti Lindtman, Antti Rinne.
Myös SDP:n puoluesihteeri Reijo Paananen tuli suoraan SAK:n palkkalistoilta, ja alkoi tehdä myyräntyötä silloisen SDP:n puheenjohtajan Jutta Urpilaisen selän takana.
-Nuoressa Antti Lindtmanissa, SAK:n kasvatissa, olisi ainesta moneen, mutta ovatko kytkökset SAK:hon niin vahvat, että itsenäiseen päätöksentekoon ja linjaan ei ole edellytyksiä? - Luttu-Leena
Hehhehheeeeh
on tää mataotsainen spämmäri sitten epätoivoissaan koominen. Sattuuko kun se lähtee ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.39316416- 2646311
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113738- 1972797
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142382- 1392266
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481479- 901244
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411226