Tämä tuskin on kenellekään epäselvää!
SDP = SAK!
4
<50
Vastaukset
- trummppi
Olen edelleenkin samaa mieltä. Sdp ei sak, mutta sak,ssa on sdpläisiä.
- SenLaulujaLaulatKenenLei
Äärivasemmisto valtasi SAK:n 1960-luvun lopulta alkaen. Julki- ja piilostalinisteja (taistolaisia) värväytyi myös SDP:hen. Lakkoja oli 1970-luvulta lähtien enemmän kuin missään maailmassa.
SDP ja kommarit sopivat pysyvistä kiintiöistä SAK:n johdossa. SDP:lle selvä enemmistö. Muut puolueet unohdettiin täysin. Kiintiöt ovat voimassa edelleen ja ehdokasasettelu tapahtuu sen mukaan itse itseään täydentäen. Vaalit ovat pelkkä teatteri. Demokratia ei toimi. Enemmistö SAK:n jäsenistä äänestää kunnallis- ja eduskuntavaaleissa muita puolueita, mutta SAK tukee rahallisesti SDP:tä, ja vahvat lonkerot ja päätäntävalta ulottuu myös vuokrakiskontaan keskittyneisiin yrityksiin (VVO, Asuntosäätiö-konserni, Asokodit).
SAK-AY valtasi SDP:n. SDP vahtii AY:n etuja ja SAK on lakkokirveellä ominut itselleen lainsäätäjän roolia ohi eduskunnan.
Näkyvimpiä suoraan SAK-taustaisia ja AY-palkattuja:
- Tarja Halonen, Eero Heinäluoma, Lauri Ihalainen, Antti Lindtman, Antti Rinne.
Myös SDP:n puoluesihteeri Reijo Paananen tuli suoraan SAK:n palkkalistoilta, ja alkoi tehdä myyräntyötä silloisen SDP:n puheenjohtajan Jutta Urpilaisen selän takana.
-Nuoressa Antti Lindtmanissa, SAK:n kasvatissa, olisi ainesta moneen, mutta ovatko kytkökset SAK:hon niin vahvat, että itsenäiseen päätöksentekoon ja linjaan ei ole edellytyksiä? - Luttu-Leena
Hehhehheeeeh
on tää mataotsainen spämmäri sitten epätoivoissaan koominen. Sattuuko kun se lähtee ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612