Miksi sitä ei kerrota avoimesti ja leikata huhuilta siivet? Todella ilkeitä huhuja kiertää eivätkä ne lopu ennen kuin totuus kerrotaan.
http://www.iltasanomat.fi/jaakiekko/art-2000001934272.html
Matti Hagmanin kuolinsyy salataan?!
12
3207
Vastaukset
- huhhhuhu
Mitä huhuja?
- Steven_Thomas
Koska asian ei tarvitse olla julkista tietoa, siksi.
- Bbjhb
Minusta esim toimittajan kirjoituksesta, eri kuin tuossa, tulee mieleen, oli itsemurha... Matti oli alkoholisti ja hänellä oli terveyshuolia
- Varma.Tieto
Tuo on kyllä törkeä väite että Matti Hagman olisi ollut alkoholisti. Eikä hän viinaan kuollut, sekin on törkeä valhe!
- Armoton.totuus
Kun kuolinsyy salataan on syynä se että kuoli joko viinaan, huumeisiin tai itsemurha. Tässä tapauksessa viina oli syynä, ryyppäsi itsensä hengiltä.
- lepäärauhassa
Ei voi olla totta, mitä ihmiset voivatkaan kirjoitella..oikeasti ei kenenkään meidän asia!
Hän oli sairas ja valitettavasti suuri kiekkomies on nyt poissa!
Joskus ei vaan voi näitä kirjoituksia ymmärtää eikä hyväksyä, miten ihmiset ovatkaan ilkeitä!
Perhe suruissaan ja jossain täällä höpönhöpöä ja alkaa vielä aloittaja..Häpeä! - Mikä.on.totuus
Hagman oli julkisuuden henkilö ja kyllä ihmisiä heidän kuolinsyynsä kiinnostaa. Kun sitä ei avoimesti kerrota niin kyllä se herättää paljon kysymyksiä.
- Itsekertomaa
Kyllähän Hagmanille viina maistui. Se on ihan faktaa ja sitä on turha kiistää. Ei se kenenkään kuolema tee ihmistä toista.
http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/sm-liiga/artikkeli/hakki-paljastaa-vakavien-terveysongelmiensa-pohjimmaisen-syyn/3831788- Viina.tappaa
"Hagman on itse halunnut elämäkertansa olevan totuudellisuuteen pyrkivä. Tästä ehkä paras osoitus on se, että tuoreessa kirjassa hän myöntää olleensa runsaat kaksi vuotta sitten vakavassa terveydellisessä tilanteessa pitkäaikaisen ja liiallisen alkoholin käytön vuoksi."
Jaahas, ei liene epäselvää mihin kuoli... - Anonyymi
Viina.tappaa kirjoitti:
"Hagman on itse halunnut elämäkertansa olevan totuudellisuuteen pyrkivä. Tästä ehkä paras osoitus on se, että tuoreessa kirjassa hän myöntää olleensa runsaat kaksi vuotta sitten vakavassa terveydellisessä tilanteessa pitkäaikaisen ja liiallisen alkoholin käytön vuoksi."
Jaahas, ei liene epäselvää mihin kuoli...Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan - ja miksei oltaisi, niin tärpätin ottaminen on mukavaa, etenkin vanhempana, kuka nyt haluaisi papparaisena kökköttää vain keittiön pöydän ääressä ja ratkoa ristikoita? Ehei, kossuvissyä sopivasti ja sitten paikalliseen tapaamaan kavereita ja nauttimaan elämästä, niin itse aion tehdä.
- Eemer
Ei. Ihminen voi juoda maksansa ja haimansa paskaksi ja elää silti vuosiakin tämän jälkeen. Mutta jos on edellä mainitut sökönä niin ei raittius enää auta loppupeleissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315673
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123688- 1932311
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771627Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194