ja miesten tienata rahaa. Kotiiti on paras äiti onneksi minä olen yhä kotona vaikka lapset ovat jo lentäeet pesästä.
Olen aina ollut kotona enkä osaa muualla ollakkaantöissä. kiva ollut hoitaa lapset itse, tehdä kotona käsitöiä, kkutoa mattoa ja kaäydä kaupassa. olen vaan semmonen lupsakka äiti.
Älkää työ jotka ette tiiä äitiydestä mitään huudelko mitä pitää tehdä. Jokainen äiti tietää mitä pitää tehdä.
Suurempia huutelijoita on lapsettomat nirppanokat, semmoset jotka on pakotettu töihin eikä saa muita avustutuksia eikä tukia. On kurjaa. semmoset ei pärjää missään kun kitisee ja itkee kun on töissä.
Äitien pitäisi olla kotona
kotiäitiparasäiti
0
123
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493