Ompa tiedossa huimasti rahaa. Rahan tuloa ei voi estää, sano vaari kun tiedossa oli suuret kasst rahaa. Parin viikon kuluttua tiedossa on eläke ja kuten sanottu, rahan tuloa ei voi estää ja jos joku yrittää, yritykseksi jää. Taivas on avoinna.
rutkasti rahaa
3
106
Vastaukset
- monellaOnRahaa
No monella on rahaa, noin 30 % on miljoona osakkeissa, rahastoissa yms ja lisäksi sadan tonnin auto ja kunnon asunto.
Aina se meidänkin auto on yli satkun maksanut kun 6 v välein on uus ostettu.
Pankkitilillä ei ole kyllä kymppitonnia kun mitä ny joulun alla ja tammikuun alussa. - niinkuinilmaisee
Älä välitä. Minulla on tätä nykyä tilillä yksi 1,32 euroa ja kun lisää tulee, niin tarkoitin että 30,00 eurolla saa 300 kappaletta 5 sentin kolikoita ja näin ollen minäkin olen jotensakin runsas rahainen Eli kuten ilmaisin: Tulee huimasti rahaa, mutta kolikoita, ei satasia tai tonneja, sillä minulle jää joka kuukausi ruokaan alle tai hieman yli 200,00 euroa ja siitä otan allergisen koiran ruokasäkin hinnan Ellen osta sitä laskulle ja maksa osissa. Näin ollen, vaikka en saakaan satasia vaan kymppejä; minulle tulee paljon rahaa kuten ilmaisin. Asiahan on niin kuin sen köyhäkin voi ilmaista: Tulee huimasti rahaa, kolikoita; jotka laitan possuun ja muutaman viitosen seuraksi. Tunnen näin olevani rikas vaikka olenkin vain pienen eläkkeen saaja.
- uskotkovain
Minullapa on jo. EI tarvitse odottaa, kotona. Niin paljon ettei uskoisi. Pankkiin en vie. Näin ollen olen rikkaampi kuun sinä penneinesi. Tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999