Paska pankki, paskat palvelut

rahapuhuu

Tunnuslukusovellus jumittaa AINA kun jotain pitäisi saada maksettua, tyttären ASP-tilin avaamisen kanssa mokaavat totaalisesti puhelimessa, sillä seurauksella että puolen tunnin jonottaminen ja tunnin puhelinkonffa menevät hukkaan, sijoittajapalvelut kusevat urakalla, konttorilla peruspalveluita silloin harvoin kun niitä oikeasti tarvitsisi joutuu odottamaan tunnin, puhelimessa samaa palvelua saa odottaa tunnista kahteen... Kiitos nyt riitti tämän lafkan asiakkaana, rinnakkainen tili Handelsissa ja lähes MITÄÄN kyseisistä ongelmista ei ole tämän pankin kanssa tullut koettua. Suosittelen muitakin asiakkaita tarkkaan miettimään minne varansa pistävät, Nordea ei tunnu arvostavan edes niitä johdon nuoleskelemia sijoittaja-asiakkaita. Paskaa kaikille samalla hattumitalla sanoi Nalle, kun Nordean strategiaa fläppitaululle veteli.

8

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulos--000000e

      Handelsbanken on hyvä ehkä paras, mutta kun ei ole paikkakunnalla, en ole sen asiakas.

      Nordea on hyvä jos on vain rikkaille, mutta ei aina niillekään.

      Rikkailla on vain varaa ja jos menee huonosti, kaikki eivät kehtaa kertoa tappioista, puskevat vain töitä entistä enemmän.


      http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001698488.html

    • SuvakitUlos

      Kyllä nordean huonosta tasosta kertoo sekin jo, että niiden mainoskuvassa oli mongolidi-rotuinen loismatu ämmä, aivan kuin sanoen: "me pakoilemme työntekoa aivan samalla tavalla kuin nämä itä-aasiasta ja keski-aasiasta tulevat, jotka ovat muka töissä"

    • YksMonista

      Keskisuurena myös Nordean asiakkaana olen kokenut, että sähköinen rutiiniasiointi sekä siitä saatava informaatio on rakennettu melko selkeäksi ja informaatiseksi.
      Mutta tavatessani muodostuu aina päällimmäiseksi mielikuvaksi, että oleemme niin suuri ja mahtava, että ole sinä maan matonen hiljaa ja hypi niin kuin me määräämme.
      Vain nettipankin helppokäyttöisyys ja informaatisuus / selkeys pitää minut asiakkaana.

      • kallaanna

        Sama tunne siitä, että Nordea on niin suuri, että sillä ei ole minkäänlaista halua kunnioittaa pieniä asiakkaitaan. Jos me olisimme jääneet Nordean varaan, niin olisimme kaatuneet. Nordea ei lainoita vaikeuksissa olevia, tai ei ainakaan meitä, mutta antaa mielellään lainaa, kun pärjää ja tulos on hyvä. Ei tuollaisen yhteistyökumppanin kanssa voi toimia.


    • Raivostunut

      Taaskaan ei pääse Nordean verkkopankkiin maksamaan laskujaan. Loputon, että ja tulokseton odotus kesti toista tuntia ennen kuin itse lopetin jonottamisen. Nauha vaan pyörii ja rahiseva Ja musiikki on soi. Palvelemme teitä hetken kuluttua. Pahoittelemme pitkittynyttä odotusaikaa ja läåläplää... Palvelumme kehittämiseksi nauhoitamme...

    • paskapankin.kosketus

      Heh, paskapankilla jokin anti-midaksen kosketus, kaikki mihin koskee muuttuu paskaksi :D
      Laitoit ehkä tilillesi aikoinaan 20.000 euroa, nyt siellä onkin vain 20 tonnia paskaa :D

      • 20t.paskaa

        Kuulen jo mielessäni Haluatko Miljonääriksi Lasse Lehtisen sanovan:
        "Sinulla oli 20 tuhatta euroa... nyt sinulla on... 20 tonnia... paskaa" ja yleisö taputtaa :D


    • hahonäänestäjä44

      Ke
      Nordea laskussa ehkä puolitoista prosenttia
      mutta Ruotsissa vain prosentin

      tulos: osinkoa 0,69 e tulos 0,76 e viime vuosi 0,68/0,75
      Ammattilaiset haukkuvat Nordeaa kuten tavallista
      paitsi Nalle mutta hän on myös sivutoiminen taikuri

      Piensijoittajat rakastavat Nordeaa ("seuraa Nallea")
      ja pitävät 30 analyytikon joukkoa vain osaamattomina

      Analyytikot pilkkaavat piensijoittajia populismista ja mollaavat työkseen

      Nordea on varainhoitopankki
      ja piensijoittaja sijoittaa laatuun eli tasaiseen tuottoon kun on laskukausi tulossa

      Huomenna torstaina kansanosake Sampo, jossa ehkä myös käsitellään Nordeaa

      Nordea, the Nordic region's biggest bank, reported a smaller-than-expected fall in quarterly operating profit on Wednesday on the back of cost cuts, but its efforts to spur revenue growth fell short

      Kilpailija Handelsbanken, tulos ok, osinko liian pieni, kurssi alas noin -4%

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe