Tajuttoman seksy huoltomies pyöri tänään töissä ja sai mun pillun sykkimään. Niin paljon alko panettaan, että livahdin inva vessaan pilluleikkeihin. Siel on peili hyvällä korkeudella. Avasin puseron ja otin tissit näkyviin. Kovat nännit nöpötti kivasti ja kun niitä pyörittelin sormillani , niin johan pillu alko sykkiä ja valua kiimalimaa. Laskin housut ja pikkarit alas ja työnsin sormet märkään pilluun joka oli ihan sairaan liukas. Seisoin siinä peilin edessä ja levitin toisella kädellä pillua ja työntelin toisen käden sormia sinne kiihtyvällä vauhdilla. Välillä levitin kiimalimaa pillusta nänneille ja sekös vasta kiimaa kasvattikin. Oli törkeen hienoo ja samalla ihan vitun rivoo katsoo itseään peilistä. Sormetin orkun ja huohotin kun kiimanen narttu. Vielä kun ois saanu sen huoltomiehen kullia niin päivä ois ollu täydellinen. Kiima ja pillulla leikkiminen on jatkunut täällä kotona pitkin iltaa. Kullia vaan pitäs saada ja pian tämän kiiman tyydyttämiseksi.
Töissä omaa kivaa
Pilluiida
2
132
Vastaukset
Miten olis skypessä runkut? Oon tässä runkkaillu koko illan ja haluaisin et joku naikkonen katsois.
- runkki
Mä oon runkannu koko päivän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318