Tajuttoman seksy huoltomies pyöri tänään töissä ja sai mun pillun sykkimään. Niin paljon alko panettaan, että livahdin inva vessaan pilluleikkeihin. Siel on peili hyvällä korkeudella. Avasin puseron ja otin tissit näkyviin. Kovat nännit nöpötti kivasti ja kun niitä pyörittelin sormillani , niin johan pillu alko sykkiä ja valua kiimalimaa. Laskin housut ja pikkarit alas ja työnsin sormet märkään pilluun joka oli ihan sairaan liukas. Seisoin siinä peilin edessä ja levitin toisella kädellä pillua ja työntelin toisen käden sormia sinne kiihtyvällä vauhdilla. Välillä levitin kiimalimaa pillusta nänneille ja sekös vasta kiimaa kasvattikin. Oli törkeen hienoo ja samalla ihan vitun rivoo katsoo itseään peilistä. Sormetin orkun ja huohotin kun kiimanen narttu. Vielä kun ois saanu sen huoltomiehen kullia niin päivä ois ollu täydellinen. Kiima ja pillulla leikkiminen on jatkunut täällä kotona pitkin iltaa. Kullia vaan pitäs saada ja pian tämän kiiman tyydyttämiseksi.
Töissä omaa kivaa
Pilluiida
2
159
Vastaukset
Miten olis skypessä runkut? Oon tässä runkkaillu koko illan ja haluaisin et joku naikkonen katsois.
- runkki
Mä oon runkannu koko päivän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872