Uuden polttoaineaseman pohjatyöt

Nestettä

Onko mitään järkee ajaa metritolkulla kalliokiveä umpilettoon. Paljon järkevämpää olisi ollut ajaa tuo kiviaines jonkun maantien pohjaksi ja siihen uusi päällyste päälle. Tuo kiviaines on tuolla turhan panttina ja koko huoltoasemakin. Joku maksaa pohjatyön, sitä en tiedä kuka ja ja varmaan joku kannattamaton mättöruokala tulee samalle paikalle. Samanhintaista polttoainetta saa taatusti muualta ja jopa halvempaa.

14

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alue ei ole umpilettoa vaan vanhaa peltomaata. Vesijättöalue alkaa vasta IS-tarvikkeen kohdalta.

      • Toim.joht

        Rinnepelto harvemmin on lettoa. Polun aloittaja valittaa ja keksii syitä valittamiselle, kun me tekijät netotaan hyvät rahat tästäkin diilistä.


      • hoidosta.hoitoon
        Toim.joht kirjoitti:

        Rinnepelto harvemmin on lettoa. Polun aloittaja valittaa ja keksii syitä valittamiselle, kun me tekijät netotaan hyvät rahat tästäkin diilistä.

        Toim.joht taitaa silti syödä sosiaalisoppaa.


      • Toim.joht

        Kuule köyhä, mulla menee enemmän rahaa tuontiviskeihin kuussa kun sä saat yhteiskunnan loisimisrahoja.

        Siinä mielessä pitää paikkaansa, että suuri osa viivan alle jäävästä summasta on kunnan ja valtion antamia rahoja, tukiaisia ja "korvauksia" sopimuksista ja sillä rahalla tuon leipää perheen pöytään.

        Homma on jalostettu niin hienoksi, että koko paska on täysin laillista, kiitos Keskustan pitkäaikaisesta vaikutuksesta kunnallispolitiikassa.


    • Särkeeköpäätäsi

      Eikös se ole rakentajan ja yrittäjän päänsärky mihin rakentaa ja kannattako se.

      • helppo.heikkejä

        Ei se ole rakennnustöitä tekevän päänsärky silloin kun
        muutaman henkilön päätöksillä käytetään verorahoja
        tuohon rakentamiseen.
        Vielä enemmän harmittaa se että tonttia myytäessä
        ei kaikkia kustannuksia otettu takaisin vaan nyt
        tehdään taas yrittäjät epätasa-arvoiseen asemaan
        kun 1/3 on lahjoitusta


    • kummallistaon

      Oudolta tuntuu jos yrittäjien maksamia veroja voi käyttää heitä itseään vastaan.

      • vajakkien.perversiot

        Sininimmarivajakit siinä kunnostautuvat.


      • Emme mahda sille mitään että paska maistuu hyvältä.


      • ääiiiiiteepyyyhkiiin
        karva.noppa kirjoitti:

        Emme mahda sille mitään että paska maistuu hyvältä.

        Siinä taas näyte mielenterveyspotilaan vajakkilöpinästä
        paikkakuntapalstalle.


    • tavoitteena

      Tottakai palsta pitää saastuttaa keinolla millä hyvänsä.

      • Minun mielestäni meille pitäisi Ikaalisten kaupungin toimesta maksaa palkkaa, niin paljon olemme tehneet ilmaista "brändäystä" kaupungin hyväksi.


      • elättiaino
        myllis_seppo kirjoitti:

        Minun mielestäni meille pitäisi Ikaalisten kaupungin toimesta maksaa palkkaa, niin paljon olemme tehneet ilmaista "brändäystä" kaupungin hyväksi.

        myllis Rouva on koko täällä olonsa ajan syönyt sosiaalisoppaa.


      • eivoi
        myllis_seppo kirjoitti:

        Minun mielestäni meille pitäisi Ikaalisten kaupungin toimesta maksaa palkkaa, niin paljon olemme tehneet ilmaista "brändäystä" kaupungin hyväksi.

        Ei kukaan niin sekaisin voi olla että tätä ilmaiseksi tekisi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe