Harkitsen muuttoa Polvijärvelle, millaiset palvelut kunnalta löytyy.
Katselin kunnan www. sivustoja jotka kertoi omaa tietoaan, kuinka hyvin kunnan palvelut pelaa ?
Kaupat ja niiden tavaravalikoima ? Löytyykö Polvijärvellä rautakauppa, muita erikoiskauppoja ??
Millainen on yleinen ilmapiiri ?? Outokummusta olen kuullut ettei ole muuttaja ystävällinen rento ilmapiiriltään joten siksikin olisin halukas tuomaan kamani Polvijärvelle kenties pidemmäksikin aikaa.
Sana on vapaa, rehellisiä mielipiteitänne odotan..
Polvijärven palvelut.
9
561
Vastaukset
- Kundalainen
Päivähoidosta ja terveyspalveluista on vain hyvää sanottavaa. Palveluita on minulle riittävästi. Ok pizzeria, palveleva pankki, rautakauppa ja sekatavarakauppa. Lisäksi Jaanan kirppis on hyvä.
Ilmapiirissä ei ole valittamista. Ei ole niin sulkeutunut miusta kuin Outokumpu. Tervetuloa! - Virsut
Polvijärvellä on tori ja Mutamatti (motelli). Kunnon paikkakunnalla muuta tarvitakaan.
- mummokanasensajne
Teatteripalveluista pitää huolen puolestaan kuntapoliitikot. Tyylilaji on vähän yksipuoleinen, farssia veivaavat vuodesta toiseen.
Ihan muilta paikkakunnilta käyvät seuraamassa miten hauskaa ne veitikat osaavat keskenään pitää! - M.Myyrä
Ravintolat, Mutakatti jossa ei ole motellia, Huvilouhos, Tanakkalan taverna.kaikki nämä keskustassa. Lomakeskus Huhmari jossa kylpylä, ravintola esiintyjineen, mökkimajoitusta.
Kunan palvelut mallikelpoiset suurempien kuntien vastaaviin verrattuna. Raikas luonto lähellä sekä Höytiäinen kaloineen... 2 ruokakauppaa kirppari...
Mitä muuta kaipaakaan, tervetuloa Polvijärvelle.. - tulevatyötön
onkos töitä missä tarjolla?
- röitä.on
Kyllä töitä löytyy. Juuri nyt aukesi kunnanjohtajan homma. Hae pois.
- KAARLOX
röitä.on kirjoitti:
Kyllä töitä löytyy. Juuri nyt aukesi kunnanjohtajan homma. Hae pois.
Voi ei vastahan sinne tuli uusi ja nuorekas johtaja!
- yksinviihtyvä
Ei kannata jos ei vakityötä ole muualla ympäristökunnissa. Poltsilta on nuortenkin lähdettävä opiskelemaan ja työnperään muualle. Eläkeellä oleville hyvä paikka. Tai lottovoittajille.
- Horsmaperäläine
Jätehuolto toimii hyvin, viedään roskat porolan molokkiin okussa kaupassa (viina) käydessä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244711Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233480Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2672025Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81862Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin103977- 30787
- 61767
- 176750