Polvijärven palvelut.

Maija-Mehiläinen-

Harkitsen muuttoa Polvijärvelle, millaiset palvelut kunnalta löytyy.

Katselin kunnan www. sivustoja jotka kertoi omaa tietoaan, kuinka hyvin kunnan palvelut pelaa ?

Kaupat ja niiden tavaravalikoima ? Löytyykö Polvijärvellä rautakauppa, muita erikoiskauppoja ??

Millainen on yleinen ilmapiiri ?? Outokummusta olen kuullut ettei ole muuttaja ystävällinen rento ilmapiiriltään joten siksikin olisin halukas tuomaan kamani Polvijärvelle kenties pidemmäksikin aikaa.

Sana on vapaa, rehellisiä mielipiteitänne odotan..

9

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kundalainen

Päivähoidosta ja terveyspalveluista on vain hyvää sanottavaa. Palveluita on minulle riittävästi. Ok pizzeria, palveleva pankki, rautakauppa ja sekatavarakauppa. Lisäksi Jaanan kirppis on hyvä.

Ilmapiirissä ei ole valittamista. Ei ole niin sulkeutunut miusta kuin Outokumpu. Tervetuloa!

• Virsut

Polvijärvellä on tori ja Mutamatti (motelli). Kunnon paikkakunnalla muuta tarvitakaan.

• mummokanasensajne

Teatteripalveluista pitää huolen puolestaan kuntapoliitikot. Tyylilaji on vähän yksipuoleinen, farssia veivaavat vuodesta toiseen.
      Ihan muilta paikkakunnilta käyvät seuraamassa miten hauskaa ne veitikat osaavat keskenään pitää!

• M.Myyrä

Ravintolat, Mutakatti jossa ei ole motellia, Huvilouhos, Tanakkalan taverna.kaikki nämä keskustassa. Lomakeskus Huhmari jossa kylpylä, ravintola esiintyjineen, mökkimajoitusta.

Kunan palvelut mallikelpoiset suurempien kuntien vastaaviin verrattuna. Raikas luonto lähellä sekä Höytiäinen kaloineen... 2 ruokakauppaa kirppari...

Mitä muuta kaipaakaan, tervetuloa Polvijärvelle..

• tulevatyötön

onkos töitä missä tarjolla?

• röitä.on

Kyllä töitä löytyy. Juuri nyt aukesi kunnanjohtajan homma. Hae pois.

• KAARLOX
        röitä.on kirjoitti:

Kyllä töitä löytyy. Juuri nyt aukesi kunnanjohtajan homma. Hae pois.

Voi ei vastahan sinne tuli uusi ja nuorekas johtaja!

• yksinviihtyvä

Ei kannata jos ei vakityötä ole muualla ympäristökunnissa. Poltsilta on nuortenkin lähdettävä opiskelemaan ja työnperään muualle. Eläkeellä oleville hyvä paikka. Tai lottovoittajille.

• Horsmaperäläine

Jätehuolto toimii hyvin, viedään roskat porolan molokkiin okussa kaupassa (viina) käydessä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe