Pellejä myös kotkassa ?

rdrsees

Nyt niitä mielisairaita pelottelija pellejä on kuulemma jo kotkassakin nähty.
Vieläkö luotatte valtamediaan, joka ei ole sanonut koko ilmiöstä yhtään mitään!?
niin kuin ei matujen tekemistä rikoksistakaan....

Ne Pellet pelottelevat niin lapsia, kuin aikuisiakin esim. teräasein nyt myös eri puolella suomea tapauksia ja havaintoja ollut. Eivät tietääkseni liiku koskaan yksin, vaan laumoina.

19

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä.Minä.Minä

      Bongasin kaksi katsellessani netissä valtuuston kokousta. Nimiä en viitsi tähän laittaa, kaikki sen jo muutenkin tietävät.

    • HaminanRouva-

      Kotka on punikki Pellejen pääkaupunki

      • KotkanRouva-

        Haminassa asui aikoinaan Pelle miljoona . Nykyisin siellä on miljoona pelleä. Niin ne ajat muuttuu.


      • KotkaAfrikanSiirtomaa
        KotkanRouva- kirjoitti:

        Haminassa asui aikoinaan Pelle miljoona . Nykyisin siellä on miljoona pelleä. Niin ne ajat muuttuu.

        Punikkien huora suus kiinni ja mee imee somaleitten munaa


      • KotkanRouva-

        Siinä osoitus haminalaisesta pellestä.


    • Dr-Nuckle

      Pelleille "plastiikkakirurginen" kestonaamari, niin eiköhän lopu se lasten pelottelu!

    • klovneja

      Onhan täällä asko & arto. Pellekaksikko, duo tremolo.

      • Aloitustapukkaakohta

        Ja sinä olet pelleistä pellein.


    • Jokuvieläsatuttaa

      Justiisa baarissa istuin eileenä niin siinä pari riminaalin näköstä jätkää sano jotta vetävät moralla pellejä jos näkevät että älkää vaan teinit leikkikö niiden naamareiden kanssa jotkut ei tykkää leikistä siinä käy huonosti.

    • kotkanrouva

      karhuvuoressa yhden pellen ottivat kiinni ja riisuivat munasilleen pojan , oli naurussa pitelemistä kun päästivät pojan luontoon. kiva varmaan juosta kotia munasillaan naamari päässä

      • Matilda100

        Kyllä te ootte tyhmiä jos pitää poika alasti riisua sairasta touhua ns.aikuisilta


      • Varma.Koskitar

        Ja pellen touhu oli tervettä?
        Joo kiitos, kaada ittelles vaan...


    • kylläon

      Kyllä kotkassa on pellejä, ei tarvi kun mennä pasaatiin, siellä niitä on ja paljon, jotkut istuu niissä kahviloissa kokopäivän, kuukautismarkkinapäivänä pellet uskaltautuvat jopa ulkoilemaan.

    • kyminmopopellet

      Kymissä taas ei muita olekkaan kuin pellejä,pellejen pellet ajelee mopoillaan tavastilassa.

    • Sellanen jos tulee vastaan niin hyökkää voimalla ja tapa se paska.

    • Jokisen_eväät

      Hovilassa ainakin on semmonen vanhempi pelle, tuntee nimen Reino J.

      • Sirkushovilandia

        Sittehän siellä on kaksi.Tämä pelle kulkee aina ryppysessä puvuntakissa ja kehuu itseään.Aina kännissä ja puhuu sekavia tuntemattomille.


    • Raimo696969

      Menehän kaupungintalolle, niin saatat nähdä muutaman pellen.

    • Pellepelotonuu

      Vaviskaa mä aion pukeutua halloween pelleksi ja lähtteä kummittelemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe