Nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja vai merkonomi?

uppia

Kyseisiin aloihin on tutustuttu niin teoriassa kuin käytännössäkin ja molempien hyvät kuin huonot puoletkin on punnittu tarkkaan. Alat ovat minulle kuitenkin liian tasavertaisia vaihtoehtoja, joiden väliltä en osaa valita ja sen vuoksi olen ajautunut jonkinlaiseen umpikujaan.

Päätös on tietenkin minun, mutta nyt haluan kuulla, kumman alan sinä valitsisit ja miksi. Onko valitsemassasi alassa jotain, mitä toisesta ei löydy?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luetuimpia

      Merkonomiksi, kun täällä Helsingissä päin ainakin saa helposti töitä tällä hetkellä. Opinnotkin ovat olleet todella ok-luokkaa ja harjoitteluun pääsee ongelmitta. Tahti on kumminkin melko nopea.

      Nuoriso-ohjaajan koulutuksesta, saati työstä en osaakkaan sanoa sitten enää mitään.. Kannattaa hiukan miettiä mihin suuntaan haluaisit sitä ideaa viedä, että voisit vaikka soittaa läheisiin paikkoihin ja kysellä onko päässyt helposti työllistymään jne. Kehottaisin myös miettimään olisitko valmis menemään hyvinä leiri-aikoina vaikkapa ihan muualle päin Suomea jos lähelläsi ei satukkaan olemaan sopivia paikkoja?

      Kehottaisin myös tutustumaan vaatimuksiin joita palkkaajillasi saattaisi olla. En tiedä kuuluuko esim minkäänlainen hengenpelastus- tai ensiapukurssi koulutukseen vai olisiko pakko opiskella tuollaisia omalla ajalla jos haluaa tiettyyn paikkaan töihin??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe