Tytärpuoli himottaa

Tyäpuolikiinnostaa

Minä äitipuolena olen alkanut kiinnostumaan tytärpuolestani. Saunomme usein yhdessä ja olen huomannut miten hän on kehittynyt naiseksi lyhyessä ajassa. Nyt 15 vuotiaana pesen edelleen hänen selkänsä ja hän minun. Minun tekisi vain niin valtavasti mieli ikään kuin vahingossa antaa pesusienen pyyhkäistä peppua ja pimppaa selänpesun varjolla. En tunne itseäni lesboksi mutta jostain syystä tuo nuori nainen saa minut ajattelemaan seksiä naisen kansssa ja nimenomaan hänen kanssaan. Tyydytänkin nykyään usein itseani uneksien hänestä. Onko muilla äitipuolilla samanlaisia vaikeuksia tytärpuolen suhteen?

6

3276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1219

Hmm... Nuoret on aina nättejä ja hormonit hyrrää niin että feromonit vakuttavat lähiympäristöön.

Jossain vaiheessa pääset kertomaan kukista ja mehiläisistä.

• Ukinpuolikas

Olet varmaan ihana äitipuoli kun noin tykkäät tytärpuolestasi. Minä olen ukkipuoli, ja muakin on alkanu kiinostaa ja kiihottaa vaimon aikuinen tytär. Nyt myös hänen teini ikäinen tyttär. Hän on kasvanu ja kehittyny nopeasti. Pikkutytöstä on kasvanu ihana nuori nainen. Vielä viime kesänä saunottiin yhdessä mökillä. Pesin myös hänen selkänsä kun oltiin saunassa. Piti peitellä kovenevaa miehuutta, ettei hän huomannu mun kiihottumistani. Tyydytin sit itseni kun hän lähti saunasta ja samalla haistelin ja maistelin hänen ihanalle nuorelle naiselle tuoksuvia pikkareita. Että tällaista täälläkin.

• Äitipuoli

Meillä taas nimenomaan tytärpuoli on ollut se joka ilmaisee kiinnostustaan kyselemällä ja ohimennen joskus jopa koskettelemalla. Hän on 14 vuotias ja hyvin kehittynyt. Kieltämättä siinä on jotain kielletyn hedelmän makua ja omatuntoni velloo hyväksynkö vai enkö hyväksy välillä. Vaikeinta onkin se, että nautin siitä jollain kierolla tavalla kun hän tulee lähelle ja kysyy lupaa koskettaa nänniä joka on kovana kun olen esim. riisuutumassa mennäkseni suihkuun. Olen antanut luvan koettaa miltä kova nänni tuntuu ja hän on innoissaan esitellyt omia hieman nöpöttäviä pienehköjä nännejään ja vertaillut niitä omiini. Ne kerrat ovat olleet aika sähköisiä, enkä uskalla kertoa miehelleni niistä mitään,varsinkin kun tunnen omantunnon pistoksia siitä, että minua jopa kiihottaa se kun tytärpuoli tekee näin. Hirvittää ja samalla tunnen kiihkoa siitä mitä tästä kaikesta vielä seuraakaan jos tämä jatkuu tällaisena.

• Kolmisinkivaa

Mua kiihottaa valtavasti ajatus äitipuolesta ja täysi-ikäisestä tytörpuolesta, jotka haluaisi yhdessä miehen (minut) mukaan nautiskelemaan...
      Eipä tuollaista haavetta oikeassa elämässä varmaan koskaan pääse edes "lähelle"...?!

• Naimaani

Onpas herkullinen aihe. Kiihottaa ajatus just tollasesta hetkestä joka voi johtaa mihin vaan. Mulla ei oo tytärtä mut haluisin just jonku naisen kanssa kokee jotain tollasta viatonta ihmettelyy vaik siitä että "oho, miks sun nänni on noin suuri" . Sit sais maistaa . Tyydytän itseeni tosi paljo ja just tälläset jutut kiihottaa ihan hulluna.

• Olen poika. Vastaava kokemus minulla on tätini miehen kanssa. Vei aikaa että pystyimme tunnustamaan selvän kumpaakin kiinnostavan tosiasian. Mutta lopulta se saippuoiva käsi valui alemmas.
      Kannattaa kysyä pidätkö. Minä vastasin suihkussa levittämällä jalkani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe