Turmiolan Tommi ajaa loputkin palstalta

Kunnonväki.kaikkoaa

Huutaa omaa typeryyttään.
Palsta jo kuihtunut.
Sinänsä nyt ei haittaa. Edes Sepon työnantaja vastainen
kirjoitus ei järkeä palstalle.

42

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ManCoolio

      Taitaa tosiaan pitää paikkaansa;

      "Nettipeelo hyökkää yleensä sellaisten henkilöiden kimppuun, joille hänellä on jotain syytä olla kateellinen."

      • MonetKyllästyneet

        Ei täältä löydy ainoatakaan tunnettua nikkiä (paitsi Ossi), jolle tämä "sisällöntuottaja" ei olisi törkyillyt.


    • No mikäs mikäs tämä tällainen hepuli oikein on.
      Väittäisin että perässä roikkumisesti ja mongerrustesi jäljiltä löytyy enemmän niitä, "lähteneitä" kunnon ihmisiä, kuin minun kommenttieni pohjalta.

      "MonetKyllästyneet", siis tuon toisen kommenttisi nikin jutut taas edellyttäisivät varmastikin jonkinlaista esimerkkiä väitteestäsi.

      Siitä häviämästäsi tonnistako tuollainen katkeruus syntynyt, etkä edes sitä maksanut, vaan aloitit hirvittvän selityskampanjan, ja nyt tällaisen valheellisen törkykampanjan.

      • Pysy Tommi vain palstalla. Opponentteja tarvitaan.


      • JuurikinNoinSeOn

        Tommi.

        Olet häirikkö. Kykenemätön asiakeskusteluun, perusteltuihin kannanottoihin. Opettele nuo yksinkertaiset asiat niin palstan taso paranee.


      • JuurikinNoinSeOn kirjoitti:

        Tommi.

        Olet häirikkö. Kykenemätön asiakeskusteluun, perusteltuihin kannanottoihin. Opettele nuo yksinkertaiset asiat niin palstan taso paranee.

        Osoitapa väitteesi todeksi, ei pitäisi olla vaikeaa ;D


      • Helppo_Juttu
        Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Osoitapa väitteesi todeksi, ei pitäisi olla vaikeaa ;D

        Lue omia kirjoituksiasi ajatuksella.

        Siinä todiste häiriköinnistäsi.


      • Helppo_Juttu kirjoitti:

        Lue omia kirjoituksiasi ajatuksella.

        Siinä todiste häiriköinnistäsi.

        Ei tarvitse, olen ne kirjoittanut.

        Siis osoita väitteesi, materiaalia pitäisi olla käytössä.


    • Luulo.ei.ole.tosi

      Ole Tommi vaan edelleen monine nikkeinesi.
      Tämä muuten kuolee, käy kuin kommareille.
      Edes huutelet sekaan.
      Opponentti tarkoittaa vastaväittäjää, vastustajaa,
      toivoisi jotain järkevää kuitenkin. Vastaan saa olla,
      pitääkin, mutta edes jotain perusteluja, ei yksin
      luulon varassa elää.

      • "2. Nettipeeloille on turha yrittää puhua järkeä. He pystyvät kääntämään jokaisen lauseesi sinua vastaan tavalla tai toisella, ja loppujen lopuksi he ovat ainakin omasta mielestään selvinneet tilanteesta voittajina."


      • Näin.näkisin
        Twiitti kirjoitti:

        "2. Nettipeeloille on turha yrittää puhua järkeä. He pystyvät kääntämään jokaisen lauseesi sinua vastaan tavalla tai toisella, ja loppujen lopuksi he ovat ainakin omasta mielestään selvinneet tilanteesta voittajina."

        Ollenet myös Turmiolan Tommi ?
        Se kolahtaa omaan nilkkaan, mitä olet kertonut aiemmin.
        Kuten Tviitti nimimerkilläsi sanot. Lausunnot muista nyt kohdistuu itseesi.
        Aina muistaa, että maapallo on pyöreä, pakoon ei pääse. Ei tarvitse nyt olla 3x tohtori kun ymmärtää näitä.


      • Näin.näkisin kirjoitti:

        Ollenet myös Turmiolan Tommi ?
        Se kolahtaa omaan nilkkaan, mitä olet kertonut aiemmin.
        Kuten Tviitti nimimerkilläsi sanot. Lausunnot muista nyt kohdistuu itseesi.
        Aina muistaa, että maapallo on pyöreä, pakoon ei pääse. Ei tarvitse nyt olla 3x tohtori kun ymmärtää näitä.

        En "ollene".
        "4. Yksi nettipeelon pääasiallisista keinoista pysyä tilanteessa niskan päällä on se, että hän tietää, kuka sinä olet, mutta sinä et tiedä hänen identiteettiään."


      • Näin.näkisin kirjoitti:

        Ollenet myös Turmiolan Tommi ?
        Se kolahtaa omaan nilkkaan, mitä olet kertonut aiemmin.
        Kuten Tviitti nimimerkilläsi sanot. Lausunnot muista nyt kohdistuu itseesi.
        Aina muistaa, että maapallo on pyöreä, pakoon ei pääse. Ei tarvitse nyt olla 3x tohtori kun ymmärtää näitä.

        "Tommi", "Santorino", "Alamos" , "OikeistoHinttari", ym. ym. ym. Putinin puolesta myös ahkerasti Trollaa. Sekä EU:ta ja NATO:a vastustaa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        "Tommi", "Santorino", "Alamos" , "OikeistoHinttari", ym. ym. ym. Putinin puolesta myös ahkerasti Trollaa. Sekä EU:ta ja NATO:a vastustaa.

        Pitää paikkaansa tuo vastustaa EUta ja Natoa. muuten tuota, miten sen nyt nettipeelolle kuvailisi. "4. Yksi nettipeelon pääasiallisista keinoista yrittää pysyä tilanteessa niskan päällä on se, että hän tietää, kuka sinä olet, mutta sinä et tiedä hänen identiteettiään."


      • Huonoja.selityksiä
        Twiitti kirjoitti:

        Pitää paikkaansa tuo vastustaa EUta ja Natoa. muuten tuota, miten sen nyt nettipeelolle kuvailisi. "4. Yksi nettipeelon pääasiallisista keinoista yrittää pysyä tilanteessa niskan päällä on se, että hän tietää, kuka sinä olet, mutta sinä et tiedä hänen identiteettiään."

        Tommin selitykset ei nyt mene läpi.
        Paljon olet äänessä.


      • Huonoja.selityksiä kirjoitti:

        Tommin selitykset ei nyt mene läpi.
        Paljon olet äänessä.

        "16. Nettipeelolla on monta ässää hihassa, joista yksi on heittää silmillesi se, että jaksat vastailla hänen viesteihinsä ja näin ollen olet täysin elämätön yksilö. Pata kattilaa soimaa..."


      • Twiitti kirjoitti:

        "16. Nettipeelolla on monta ässää hihassa, joista yksi on heittää silmillesi se, että jaksat vastailla hänen viesteihinsä ja näin ollen olet täysin elämätön yksilö. Pata kattilaa soimaa..."

        Ovatko "Twiitti" ja "Tommi" myös Kommunistinuoria?


      • Sama.jankutuslinja
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ovatko "Twiitti" ja "Tommi" myös Kommunistinuoria?

        Väittäisin että ovat.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ovatko "Twiitti" ja "Tommi" myös Kommunistinuoria?

        "20. Nettipeelot voidaan jakaa jyrkästi kahteen eri kastiin.
        a) Toiset ovat niitä, joille peeloilu on selkeä harrastus. He saattavat jatkaa yhtä ja samaa "keskustelua" viikkotolkulla.
        b) Toiset taas peeloilevat satunnaisesti, päästäkseen purkamaan pahaa oloaan johonkin viattomaan ihmiseen. Kakkostyypin nettipeelo ei yleensä palaa rikospaikalle, edes lukemaan saamaansa vastinetta.


      • Sama.jankutuslinja kirjoitti:

        Väittäisin että ovat.

        Tosikkomaisuus kielii siitä. Kommarit ovat aina olleet sellaisia.


    • metakeskustelua

      Hullunavaushan tuokin, kepulaiset ja oikeistodemarit taas korkanneet kiljupänikkänsä. Tosin vaikuttaa kirjoituksista päätellen, että heillä on joka päivälle juotuna ainakin yksi kiljupänikkä...

      • Tommi.itse.siinä

        Ookko sinä sitten kommari ?
        Sama kiljun hokija joka ollut iät ajat.


    • ALKOITAAS

      HUUTAMISEN J EI LOPPUA NÄY

    • Pistetetään kopsuna, kun ei noille kaikkille nikeillesi jaksa originaalia kirjoitella ;D

      " Näkyy hyvin kun asia osuu palstahäirikön mieleen liian lähelle, totuuttahan palstapölhö ei kestä. Alkaa hirveä ryöpytys eri palstapölhön nikeillä, varsinainen "paskanheittokampanja". Mutta siitä tietää että on sounut ihan nappiin kommentissaan ;D "

      • TYYPILLISTÄ

        TOMMIA EI KANNATA KOMMENTOIDA


    • Tommin kanssa monesta asiasta täysin samaa mieltä. Aloittaja on joko sekopää,tai muuten vain yrittää nollata Tommin kirjoittamia totuuksia. Tämä todistaa,että ÄÄRIkesKUSTAlaisuus on kiihkouskontoa pahimmillaan ! Kuljetaan laput silmillä ,kuin hevoset ,eli seurataan SIPILÄÄ eikä nähdä mitä ympärillä tapahtuu !! Kepukiihkoa voi verrata ÄÄRIJIHADISTEIHIN ,yhtä FANAATTISIA aatteidensa puolustajia !!

      • S24uomlaineN

        Miksi ryssän kirjoituksia ei saa laittaa sinne minne ne kuuluvat?


      • aattelia
        S24uomlaineN kirjoitti:

        Miksi ryssän kirjoituksia ei saa laittaa sinne minne ne kuuluvat?

        Kukaan ei ole kieltänyt sinua laittamasta kirjoituksiasi roskiin! Eli luvan kanssa : kaikki kirjoittamasi on roskiin kelpaavaa YHDYSKUNTA JÄTETTÄ ! Hyvä kun itse huomasit asian !


      • aattelia

        Olen ajattelia ja aattelia . Tommi en ole . Monasti unohtuu kirjautuminen ,ja silloin olen aattelia . Oma kommentoimisesi on epäsivistynyttä ,moukkamaista, epäkorrektia ja sairasta . Älykkyydellä ja kirjoituksillasi ei ole mitään yhteistä .Olen vieläkin sitä mieltä että olet "IDIOOTTI TROLLI " . Jos tuntisin kommunistin, en häntäkään haukkuisi "RYSSÄKSI" ,koska samalla rintamalla kuitenkin taisteltaisiin yhteistä vihollista vastaan ja olisimme ASEVELJIÄ !


      • aattelia kirjoitti:

        Olen ajattelia ja aattelia . Tommi en ole . Monasti unohtuu kirjautuminen ,ja silloin olen aattelia . Oma kommentoimisesi on epäsivistynyttä ,moukkamaista, epäkorrektia ja sairasta . Älykkyydellä ja kirjoituksillasi ei ole mitään yhteistä .Olen vieläkin sitä mieltä että olet "IDIOOTTI TROLLI " . Jos tuntisin kommunistin, en häntäkään haukkuisi "RYSSÄKSI" ,koska samalla rintamalla kuitenkin taisteltaisiin yhteistä vihollista vastaan ja olisimme ASEVELJIÄ !

        Aseveliyhteistyön katsottiin alkaneen ennen talvisotaa maltillisen porvariston ja maltillisen työväenliikkeen kädenlyöntinä. "Täällä Pohjantähden alla" teoksessa on tästä hyvä kuvaus.


      • S24uomlaineN
        aattelia kirjoitti:

        Olen ajattelia ja aattelia . Tommi en ole . Monasti unohtuu kirjautuminen ,ja silloin olen aattelia . Oma kommentoimisesi on epäsivistynyttä ,moukkamaista, epäkorrektia ja sairasta . Älykkyydellä ja kirjoituksillasi ei ole mitään yhteistä .Olen vieläkin sitä mieltä että olet "IDIOOTTI TROLLI " . Jos tuntisin kommunistin, en häntäkään haukkuisi "RYSSÄKSI" ,koska samalla rintamalla kuitenkin taisteltaisiin yhteistä vihollista vastaan ja olisimme ASEVELJIÄ !

        Siis taistelitte ryssien kanssan samalla rintamalla.

        Minun kommentointi on palstan tasoon verrattuna fiksua ja älykästä. Tosin olen ihmisenäkin parempi.


      • aattelia
        S24uomlaineN kirjoitti:

        Siis taistelitte ryssien kanssan samalla rintamalla.

        Minun kommentointi on palstan tasoon verrattuna fiksua ja älykästä. Tosin olen ihmisenäkin parempi.

        Tässä älykkyytesi idioottimaisuus näkyy !Taistelitte ryssien kanssa..... ! Kuinka vanhoja me Oilsimmekaan NYT jos olisimme taistelleet sodassa . Luulen, että se sukupolvi joka taisteluissa oli mukana , ja vielä vastapuolen joukoissa ei täällä paljon kirjoittele! Tämän takia vähä-älyiset kommentoimisesi ovat osoitus sairaanloisesta vihasta muita ihmisiä kohtaan . Voisitko harkita vihanhallinta kursseja tai hullujenhuoneella käyntiä .


    • S24suolIINENn

      Pahin häirikkö on teinipoika S24uomlaineN. Pankkomajuri on mielisairas, siitä reppanasta ei kannata välittää.

      • Teinipoikia

        on useampiakin..


      • Samalla.lautasella

        Entäs Tommi ja Jytilä..
        Palstan höhlin etsijä, ei ymmärrä kirjoituksia.


    • Yksinvaltaan

      Eihän täällä enää julkaista muiden kuin kepulaisten kommentteja. Ei saa arvostella heitä. Nytkään viesti tuskin lähtee, joten pitäkää....

      • Mistähän taas tässäkin nostossa on kyse, aivan älykääpiön luoma ketju, jossa huutaa piestynä tuskaansa, ja taas nostetaan. Surulliseksi on tämä palsta mennyt.


    • kts.aloituksia

      Tommiko se huutaa noin sipilästä, kuin Tommilla oli kuoleman hätä.

      • SäälittävääUlinaa

        Lisää Tommin verbaalisesti pieksemiä kepuleita. Tuossa kaikki mihin kepulista on.


      • Mikäs hätä Tommilla? Sinähän palstalla omituisia juttujasi julkaiset toistuvasti. Tommi on tosiaan sinut niin moneen kertaan pöllyttänyt että et varmaan mitään järjellistä palstalle saisikaan. Häpeäksi kuitenkin on tuollainen toimintasi.


    • Pitakaa.tynkkinne

      Kepukiusaajat asialla. Helppo kiusata kun vastustajien kädet on sidottu. Rohkeita ovat.

    • Sairaseläkeläinen

      Tommi kiekuu palstalla kuin keväinen kiimainen kukko.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe