Poliisi jahtaa pellepukuihin pukeutuneita nuoria, vaikka pahonpitelijät ja tappuhkauksia tekevät hullut saa olla vapaina!!
Antakaa pellejen olla, pahoinpitelijät kiinni!
12
102
Vastaukset
- paskatkiinni
Hyvin kirjoitettu !!
- eihomo
Sulle annetaan turpaan , jos tulen 7oikeelle ! Muista se pedofiili!
- 7right.as.6.kyrvänsyylä
Juu sempä haluun totisesti nähä että sinä homomarkku saat näytettyy kellekkää mittää..
kopistele siyä akkaas niiku tähänni asti. Ja sinähä niitä pikkupoikie siellä ass.6 pyörität. En minä. - eihomo
Haista sinä pedofiili iso paska!!
- markusta.on.moneksi
Mutsis oli pedofiili ku veljees nussi !!
Sillä sinäki karkasit sieltä vantaalta ku alko ahasta ruveta tulemaan!!! Oisit jättäny hyväksikäyttämättä niitä penikoita!!
Sulla jääny vähä tuo hyväksikäyttövaihe päälle, kun loisimalla "asut" maatuskan omistamassa mörskässä..
- kauheaaa
Joulupukki putkkan!1 Joulupukki pelottaa lapsia!!
- haistakaapaskakin
Siis joulupukki putkaan, j-pukki pelottaa lapsia!!!
- lakianoudatettava
Tappouhkauksia ja lakia rikkovat heti putkaan !!
- paskaaniskaan
Vihakirjoituksia levittävät heti vankilaan !! Ettei ala tapahtua tosi pahoja asioita!!
- eiroisto
Yks hullu valehtelee kunnan rak.viraston ukoille, että puurahat on kavallettu !!
Semmosta paskaa kertoilee ympäri kyliä. Erikoistilintarkastus selvittää, ettei mitään kavallusta ole tapahtunut!- stidiongay
Elä puhu paskaa saatanan etelästä karannu rosvo
- iiiihahahahahaha
Haista sinä homo edes joskus iso vittu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984