Hei,
Kuinka lepotilan saa käyttöön Windows 7:ssä? Olen yrittänyt jo BIOS:n kautta, mutta se ei onnistunut. Näytönohjaimen päivittämisessä kesti viimeksi 43 minuuttia, eikä tullut mitään ilmoitusta. Lukee vain "Etsitään ohjelmistoa Internetistä" vaikka odottaisin kuinka kauan. Internet-yhteys toimii erittäin hyvin. Windows 7 asennettu uudelleen ja aktivointi suoritettu. Mistä näppäimistä lepotilan saa käyttöön Windowsissa? Virranhallinta-asetuksista ei ainakaan saa lepotilaa käyttöön otettua. Minä olen yrittänyt sitäkin, mutta sekään ei auttanut.
Voisitteko auttaa meikäläistä? Kiitos!
Miten lepotilan saa otettua käyttöön Windows 7:ssä
6
115
Vastaukset
- sleepmode
näytönohjain ei sit tue lepotilaa? Itse oon päivittänyt ohjaimet laitehallinnan kautta, useimmiten löytyy..
- optiosanktio1
Laita siihen "Etsitään ohjelmistoa Internetistä" että ei etsitä. Turhaa se jauhaa sitä etsintää jos sille ohjaimelle ei ole olemassa päivitystä. Näytönohjain löytyy koneen omista tiedostoista. Miksi sinun pitäisi se päivittää?????
Normaalitilanne on että jos se on aikaisemmin toiminut niin se toimii edelleenkin. - guukki
Ohjauspanelista virran-hallinta. Sinne mars
- LiituraitaLeo
ohjauspaneeli / virranhallinta-asetukset / muuta aikaa jolloin tietokonen siirtyy lepotilaan / muuta virranhallinnan asetuksia / avautuvasta ikkunasta käyt läpi kohtaa lepotila ja valitset mitä haluat tehdä
- LiituraitaLeo
näytönohjaimen merkillä tai mallilla ei ole merkitystä lepotilaan..kunhan näytönohjain on Windows-yhteensopiva..ja laitehallinnassa ei näy ristiriitoja, sekä näytönohjaimen ajurit ajantasalla..tosin jos ei oo ajantasalla..niin ei pelitä muutenkaan
- LiituraitaLeo
jos näytönohjaimen ajurit ei ole ajantasalla..niin kyllä konetta voi käyttää silti. ( suppeammilla resursseilla ) .Windows update luo / asentaa automaattisesti yleis-ajurit jotka sisältyy kulloinkin kyseessä olevaan /asennettavaan käyttöjärjestelmään...parasta ladata siihen omaan näytönohjaimeen paras ajuri valmistajan sivuilta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959