Kävin muutama vuosi sitten jatkuvan väsymyksen ja muoiden oireiden takia lääkärissä ja epäilin vajaatoimintaa. Arvoni oli silloin TSH 1,24 st4v 10 muutama vuosi sitten ja ikää 25 nyt. Onko suosituksia lääkäreistä keneltä voisi mennä apuja pyytämään tästä jätkuvasta väsymyksestä.
Oireet jatkuu ja olo epätoivoinen
1
106
Vastaukset
- oireita-ei-kuunnela
Lääkäreiden nimiä piilotellaan, koska hoidonestoyhdistyksen ("endokrinologiyhdistys") toimeksiannosta valvira poistaa lääkärinoikeuksia potilaita kuuntelevilta ja oikeasti hoitavilta lääkäreiltä. Huhutaan CFS-lääkärien ymmartävän myös kilppariasioita.
http://cfs.gehennom.org/?hoitopaikat on näistä luettelo netissä.
Jos pankkitili sallii, voi itse maksaen mittauttaa ensinnäkin TPOab:n sekä näitä aivan samojen oireiden aiheuttajia: ferritiini, B12, D ja folaatti. B12 viitealue on väärä, arvo oltava ylärajalla. Muihin riittää viitealueen puolivälin ylittäminen.
Korkea TPOab eli Hashimoto vaatii tiukkaa gluteenittomuutta, 200ug seleenilisää ja TSH:n pitämistä alhaalla. Monia auttaa lisäksi maidottomuus.
Ferritiinistä lue ja hämmästy: http://www.mdedge.com/clinicalendocrinologynews/article/104350/pituitary-thyroid-adrenal-disorders/iron-deficiency-may
(Suomessa vertaistuki on pääosin Facebookissa, jotain kilpirauhasfoorumilla.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249