Maahantuoja mokasi täydellisesti valitsemalla 1.0 turbomoottorin uuteen S-crossiin.
Nyt on uusi malli koeajettu ja muutenhan se olisi hyvä kokonaispaketti, jos olisi 1.4 turbo konehuoneessa.
S-cross koeajo
44
449
Vastaukset
- Mitenol
Joo miksi et pyytäny koeajoon 1.4 koneellaa vai onko siis niin ettei sellaista ole suomessa? En oikein tunne tsukitsukeja muutakun yläasteen mopoajoilta...oli se PV helppo virittää ja sen sais kulkee 90kmh. Eikös tuon litrasenkin sais porattua isommaks ja sitten puhallin kylleen vaan kiinni?
- veekasiton
Onhan skodassakin samnlainen ja hyvin ruipii? Pieni pippurinen!
- huuliklasi
Mitäs teho vääntö käyrät näyttää paperilla, tuleeko teho reservi jo käyttöön alhaisilla kierroksilla?
- kuskitesti
Käyrä sulla on housuissa.
- seitinohut
Onko ihan paska kone vai?
- riittääkaikkeen
OIKEA PÄÄTÖS 1LITRAN TURBO! Sehän riittää kaikkeen mitä tuon painoisella tarvii vetää. Tärkeämpää on moottorin hieno luonne ,vetää koko ajan pontevasti. Vaihteistoksi automaatti niin taivas aukeaa. No saisi se neliveto olla koko ajan päällä kiintänä niin tuntuma eikun paranisivaan. Hyvä kone.
Jos ei riitä teho on asenteessa vikaa tai ajotaidossa ja arvioinneissa on puutteita pahasti.
Ellei riitä teho niin eikun hattukoutraan ja pankijohtajan puheille niin jo löytyy ylitehoisia leluja joita ei tarvita olenkaan.- mikämikämikämikämikä
Mikä ihme on hattukoutraan?
- testikuski
Koeaja ensin Vitara 1.4 T moottorilla ja sitten koeajo S-cross 1.0 T moottorilla ja kerro sitten lisää asenne, ajotaito ja arviointikyvystä.
- kuskitesti
Voiko ensin ajaa S-cross 1.0T moottorilla ja sitten Vitara 1.4T moottorilla?
- hatukoraaaan
mikämikämikämikämikä kirjoitti:
Mikä ihme on hattukoutraan?
http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/ei-kun-yhteen-vai-erikseen
Jos olisit edes hitusen viisas olist tuohon takertunut mutta ääliö olet. Todistit sen itse.
ps. jOs kirjoitus VIrheet ärsyttää olet väärillä sivuilla , men pis pilkuunussijaidiootti. - Mitämitämitämitä
Mikä ihme on men pis?
- homoelisako
Suoli kanavaa hakkeroidaan aivan selvästi tuleee kirjous virheita
- etopietopuietopii
Mitämitämitämitä kirjoitti:
Mikä ihme on men pis?
" http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/ei-kun-yhteen-vai-erikseen
Jos olisit edes hitusen viisas olist tuohon takertunut mutta ääliö olet. Todistit sen itse.
ps. jOs kirjoitus VIrheet ärsyttää olet väärillä sivuilla , men pis pilkuunussijaidiootti.
" - Crossia-
Millainen ääliö on "mutta ääliö"?
- Muovipohja
Crossia- kirjoitti:
Millainen ääliö on "mutta ääliö"?
Mitä tai mikä on "ääliö on" ?
- koeajettu
Mikäli minä ymmärsin Suzuki myyjän puheita oikein, niin S-crossin voisi saada 1.4 turbolla erikoistilauksena tehtaalta, mutta toimitusaika olisi pitkä.
- ksjfklsdjfkldjs
Moponmoottorilla sabotoidaan auton suosio ettei leppoisat eläkehommat menisi kiireeksi ja stressiksi...
- Mimimerkki
Mikä on "moponmoottori"
- ksjfklsdjfkldjs
Opettele lukemaan, kirjoitin "Moponmoottorilla" enkä "moponmoottori"
- Mimimerkki
ksjfklsdjfkldjs kirjoitti:
Opettele lukemaan, kirjoitin "Moponmoottorilla" enkä "moponmoottori"
Minkälainen kirjoitin on "lukemaan, kirjoitin" ?
- se.se.on
Se on se monitoimilaite joka skannaa ja tulostaa...
- akucrossia
se.se.on kirjoitti:
Se on se monitoimilaite joka skannaa ja tulostaa...
Minkälainen skannaus on "joka skannaa" ?
- Jejrjrje
Minkälainen on "moponmoottorilla"
- pilkkupikkupippeli
"moponmoottorilla" onko moponmoottorilla niinku siinä autossa?
Mikä on foorumintarkotus niinku? - Ööööööööh
Millainen tarkoitus on "foorumintarkoitus"?
- kenialainenautoko
Mitä tarkoittaa tarkoitus?Mitä vuosimallia se on?
- Ththhg
Mitä tarkoittaa "mitä tarkoittaa tarkoitus"
- himmeitä
Moka moka, mokasssa on ainakin himmeät ledi suuntavilkut, vaikka on onstarkin?
- mokaCrossia
Minkälainen moka on "Moka moka, mokasssa" ?
- 1Turpo
"Maahantuoja mokasi täydellisesti....""
Hyvä sentään, että mokasi täydellisesti.Meikäläistä ottaa aina pattiin, jos mokailee vain pikkumokia.- Muovipohjahomo
Minkälainen patti on "aina patti" ? Entä, minkälainen mokailee on "jos mokailee" ? Minkälainen mokasi on "että mokasi" ?
- sukiisukii
Minkälainen on "patti on"? Entä, mikälainen on "mokailee on"?
Minkälainen on "mokasia on"?
- susukiRM400
Maahantuoja ei voi mitenkään vaikuttaa moottorin valintaan, kansa saa itse päättää mitä ostelee!
- voimuovipohjahoi
Miksi "voi mitenkään" ? Miksei margariini mitenkään?
- Tappiii
Millainen tappi on "se tappi"?
- Vihaansinuakärsi
Et ole hauska.
- nakitjamuusi_
Minkälainen hauska on "ole hauska" ?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882