Lynkkaus sivusto

eivoikunihmetellä

Tämä on ihan kauheeta miten täällä ihmisiä haukutaan, vedetään kunnolla vyön alle. Eikä sivuston ylläpitäjät pysy ajan hermoilla, että poistaisi nämät. Mielipiteitä saa olla
mutta tämä menee jo vähän yli ymmärryksen. Ei mitään positiivista kenelläkään.
Miltähän kirjoittajasta tuntuisi jos häntä lynkattaisi täällä. Onko asialla aikuiset, täysjärkiset ihmiset??? epäilen

13

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älämuutaviserrä

      Ja mietipä tällä jengillä on äänestysoikeus. Onko ihme, että Suomella menee huonosti. Itse aniharvoin enää käyn.
      Oltiin mitä mieltä tahansa näkijöistä, tai palvelusta, ainakin suurin osa tekee rahaa itsensä ja yhteiskunnan hyväksi. Sinne talouteen ne roposet palaa kiertoon...

    • eivoikunihmetellä

      Niimpä. Pitää ihmisellä olla paha mieli kun suoltaa tuollaista tekstiä. Eipä ole mitään hyvää sanottavaa heillä kenestäkään. Aika sanomattomaksi vetää

    • Ei-kai

      Näkijöiden tehtävä ole nähdä jatkuvasti hyviä, myönteisiä asioita ,huonoja ei ollenkaan? Ei ne jutut niin mene kaikilla oikeastikkaan elämässä. Jos ei näy hyvää niin silloin se asia on niin ,eikä kunnon näkijä rupea satuja visertelemään. Turha kysellä näkijöiltä mitään jos kantti ei kestä lukea näkyjä tai näky ei ole kyselijän toiveiden mukainen.

      • mitentänselittäis

        olet täysin oikeassa. turha ottaa tulkintaa jos ei halua kuulla sitä todellisuutta vaan ainoastaan positiivista. Mutta elämä ei vaan mene niin


      • Miteskummas

        Miten tämä liittyi edellisiin vastauksiin? Ei kait niissä sanottu näkijöiden tulkinnoista mitään vaan palstan kirjoittajien teksteistä. Vaikkakin toki se on just niin, että kun kysyt saat tulkinnan, älä oleta sen aina olevan aurinkoinen.


      • eivoikuinihmetellä
        Miteskummas kirjoitti:

        Miten tämä liittyi edellisiin vastauksiin? Ei kait niissä sanottu näkijöiden tulkinnoista mitään vaan palstan kirjoittajien teksteistä. Vaikkakin toki se on just niin, että kun kysyt saat tulkinnan, älä oleta sen aina olevan aurinkoinen.

        ylipäätään nämä herjaukset ja haukkumiset koskee näkijöitä. Jos ennustus ei miellytä tullaan tänne haukkumaan ja vielä heittämään siihen omaa settiä lisäksi. jos joku kysyy näkijästä niin samalla joku kenellä on lamppu palanut päästä alkaa haukkumaan näkijää ja muut seuraa perästä


      • rehellisyysennenkaikkea

        Ei kai ennustuksen ole tarkoitus miellyttääkään, vaan lähinnä osua oikeaan. Jos ei osu, toisaalta pitää myös voida antaa palautetta. Tuo palautteen antaminen vaikka rakentavastikin tuntuu olevan monelle kova paikka. Kaikki ei näe kaikille, on enegiat niin tukossa jne. Jos ostan tavaran ja maksan siitä, voin antaa palautetta siitä. Näkeminen tietysti eri asia, mutta toisaalta itse paljon soittaneena olen huomannut sen että oikeita näkijöitä on todella vähän. Jos kerrotaan vuosia tarinoita ja mikään ei toteudu, niin kyllä näkijänkin pitäisi ainakin sanoa, että ehkä en näe sinulle, eikä jatkaa tarinan kertomista. Ja jopa silloin ottaa palaute vastaan eikä siitä loukkaantua. Mutta ilmeisesti bisnes on aika villiä ja asiakkaita riittää.


      • Rehellisyysennenkaikkea

        Toisaalta tietysti joku sanoo, että ei ole pakko soittaa. Ostan palvelun mielelläni ja jopa maksankin siitä mielelläni, mutta aika paljon olen vuosien varrella myös maksanut tyhjästä. Ymmärrän joskus hyvinkin närkästyksen asioihin. Kahdelta ei 0700 näkijältä olen aikoinaan saanut toteutuneet näkemiset eivätkä todellakaan olleet toiveiden mukaiset.


      • Rehellisyysennenkaikkea

        Tosiasiallisesti tällä rahankeruulla on pilattu äärimmäisen mielenkiintoinen asia, itse olen ollut kiinnostunut rajatiedosta ja selvänäkemisestä jo vuosikymmeniä sitten. Sinänsä surullista, että näin on käynyt. Erittäin harvalla on oikeasti lahja tähän asiaan. Mutta ikävää että asiaa käytetään väärin.


    • Kutsminine

      Niin on.. Tullut todettua ajat sitten.. Että täällä saa luvan kanssa kettuilla kenestä tahansa kuka tahansa.. Siis hirveää tyyliä. Mutta arvaan että piiri pieni pyörii täällä..

      • IhanOnKauheeta

        Niin kuten esimerkiksi sinä itse ja monen viestin voimin samaa asiaa jauhaen.
        Jos olet sitä mieltä ettei ennustajia saa haukkua mitä mieltä olet siitä että ennustajat haukkuvat muita ihmisiä ??
        Suosittelen tämän asian pohtimiseen suomen kuuluisimman ennustajan jo 30v pitämää blogia se on täynnään solvaamista ja nimittelyä...on nettivittua ja ämiä ja panemista jne.jne.. Mutta hei nythän mä hokasin...sinähän toki tiedätkin hyvin ko; blogin... LOL


      • eivoikunihmetellä

        Mitä jos et TAAS vetäisi kyseistä ihmistä tähän ja hänen blogiaan, siitä olemme jo saaneet seurata tarpeeksi pitkään ja hänestä on jo kaksi topicia täällä. Olen asiaa seurannut ja en todellakaan ole kertaakaan siihen kirjoittanut. On muitakin ihmisiä kuin tämä kyseinen henkilö. Ylipäätään avasin keskustelun siitä miten näkijöitä haukutaan- sillä on muitakin kuin tämä henkilö johon nyt viittaat.


      • eivoikunihmetellä
        IhanOnKauheeta kirjoitti:

        Niin kuten esimerkiksi sinä itse ja monen viestin voimin samaa asiaa jauhaen.
        Jos olet sitä mieltä ettei ennustajia saa haukkua mitä mieltä olet siitä että ennustajat haukkuvat muita ihmisiä ??
        Suosittelen tämän asian pohtimiseen suomen kuuluisimman ennustajan jo 30v pitämää blogia se on täynnään solvaamista ja nimittelyä...on nettivittua ja ämiä ja panemista jne.jne.. Mutta hei nythän mä hokasin...sinähän toki tiedätkin hyvin ko; blogin... LOL

        Missään nimessä en ole sitä mieltä että ennustajakaan ei saa haukkua asiakkaitaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe