Narsistin lempilaushduksiin kuuluu: Minä teen mitä haluan, muut tekee mitä osaa. Mutta kunnei se perkele pääse edes alkuun eikä milloinkaan saa mitään valmiiksi.
Minä teen mitä haluan (eli ei mitään)
10
983
Vastaukset
- toistaitoinen
Mutta,jos sillä ei ole varaa remppaam tahtoo olla kallista semmoiset?
- Suloinensopankeittäjä
Napsun lempilausahdus: mitä en osaa tai mihin ei ole varaa laitetaan muut tekemään ja kustantamaan;) Jotkut ne osaa valita seuransa. Ja tuntua on kait.
- Näinseonvaan
Useinhan narsisti on se käskyttävä "prinsessa" joka ei itse tajua remonteista yhtään mitään ja vaatii asioita sillä sekunnilla tapahtuviksi, osallistumatta itse mihinkään. Kunhan tykkää vaatia ja leikkiä pomoa, käyttää mahdollista valtaa, haukkua, kyykyttää. Tää on niin nähty.
- vasara_kouraan
Pitää paikkaansa. Hyvin yleistä tuntuu olevan naisilla tuo käytösmalli. Aloittaja ilmeisesti ei tunnista itsessään noita piirteitä ja sehän se on varsin vaarallista.
- loppuun_kulkenut
Pitää paikkaansa. Mikään ei riittäisi. Vaikka itseä olisi kolme niin sekään ei riittäisi. Valmiiksi saatuja ja hoidettuja asioita ei ota huomioon. Uusia vaatimuksia keksii vaikka kuinka paljon. Koskaan ei tule omaa lepovuoroa. Lopulta voimat uupuvat ja tilanne räjähtää käsiin.
- MrJuha82outolintu
Minä teen kuten itte haluan.
Se on mun mottoni.
Mutta kiusaamaan en rupea ketään.
Ei oo mun tyyli. - dfsfsd
No raksamiehet, ootte narsistipalstalla :)
- Gerttuz
Narsisti elää ja muut vikisee, näin se on poijjaat.
- surullista
Vierestä katsoin kuinka ystäväni meni todella huonoon kuntoon kun laittelivat emännän ja hänen suvun kanssa keskeneräistä mökkiä loppuun. Siinä muuttu ystäväni; aina niin miellyttävä ja rauhallinen kaveri alkoi oirehtia. Sanoin hänelle monta kertaa että kukaan ei voi muuttaa toisen persoonaa, kenelläkään ei ole siihen oikeutta. Hän vaan eli siinä helvetissä. Nyttemmin voi paremmin kuulemma kun tuli ero. Meillä meni välit. Syytän hänen psykopaattista emäntäänsä tuosta kaikesta.
- ölkjhgfdfg
Mulla on mennyt välit kaikkien kanssa sen takia miten vanhempani ovat vaikuttaneet minuun, mutta hullunkurista on että monet nuo samaiset ihmiset eivät tunnu hyväksyvän ajatusta, ettei tällaisten vanhempien kanssa pitäisi olla tekemisissä. Jos he itse haluavat minun olevan näiden kanssa tekemisissä, turha sitten arvostella minua yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229